Kvalme

*tropisk*

Forelsket i forumet
Da slo kvalmen inn her denne gangen også:arghh:konstant kvalm i hele natt siden igår kveld. Sto opp å laga meg varm te av ingefær, hjalp i to minutter:meh: null matlyst men har fått i meg litt havresuppe og litt eple nå. Ingenting som frister å Ligger rett ut på sofaen å tenker på alt jeg bør gjøre:depressed: noen som har tips til å lindre kvalmen?

Da slo kvalmen inn her denne gangen også:arghh:konstant kvalm i hele natt siden igår kveld. Sto opp å laga meg varm te av ingefær, hjalp i to minutter:meh: null matlyst men har fått i meg litt havresuppe og litt eple nå. Ingenting som frister å Ligger rett ut på sofaen å tenker på alt jeg bør gjøre:depressed: noen som har tips til å lindre kvalmen?

Iskaldt vann med presset sitron og en limebåt i hjalp meg når jeg var på det verste. Hvor langt er du på vei? forhåpentligvis vil det avta etterhvert.

Jeg sliter også veldig med kvalme + oppkast, og har gjort d i alle mine svangerskap. Det frister svært lite med mat- MEN det viktigste er alikavel å aldri bli skikkelig sulten.. Ei utfordring. Her går det i knekkebrød med smør og hvitost annahver time + nøtter og salt potetgull innimellom. Skikkelig middag hver dag. Nok søvn og hvile hjelper også mot kvalmen! Jeg er stortsett kvitt kvalmen etter uke 14 -GLEDER MEG :)

Takk for gode tips:) må ta meg en tur på butikken etterpå. Så håper jeg at noe kan hjelpe. Er 6+4 idag. Ser akkurat nå mørkt på mandager-torsdager når mannen er borte på jobb å jeg alene med jentene:arghh:

Back
Topp