Kvalme

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Når pleier den å gi seg?

Er 6+3 og kjenner jeg begynner å slite...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tror jeg er veldig forskjellig fra person til person.. I mitt første svangerskap kom kvalmen i uke 6 og ga seg akkurat den dagen jeg var 12 uker:)
Det sies vel at de 3 første Mnd er de verste? :)
Hold ut og tenk på det fine som kommer ut av det:) :)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Hos meg har den i tidligere sv.skap kommet rundt uke 6 og herjet i 2 uker, før den har forsvunnet totalt. Nå har det vært litt av og på i bølger helt siden før positiv graviditetstest, men i går merka jeg at den satt i kroppen, så jeg lurer på om jeg enda har det verste foran meg. :( Er helt grusomt idag og våkna med brekninger :( Men jeg tenker positivt, mindre matlyst betyr mindre vektøkning, og jeg la på meg 2kg nå når jeg slutta snuse, og de vil jeg fint ha bort igjen :) Men, drit hvis det liksom ødelegger dagene, og neste uke er det jo påskeferie :( så det beste hadde vel vært om den forsvant ganske snart igjen :)
 
Uff stakkars deg..Håper d går fort over..Vet d lengden varierer fra pers til pers..Jeg har ikke vært kvalm foreløpig og er 6 uker i dag..Sikkert ikke for sent å få d ennå for meg heller
 
Jeg er til og fra kvalm.
Som regel mellom 9 og 11 på formiddagen, men ikke alle dager.

Sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt.
 
Jeg kjenner en so desverre spydde daglig gjennom to svangerskap og så det er nok veldig individuelt.
Ei på mitt gamle terminforum ble innlagt på sykehus pga det. Hun og holdt på hele veien stakkars.
 
Bestevenninnen min ble lagt inn på sykehuset i uke 6 hun, med ekstrem svangerskapskvalme og det holdt på helt til uke 25 stakkars :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det varierer veldig, med han i midten her så var jeg kvalm og uvel under hele svangerskapet


Sitter på mobilen
 
Det kan risikere å være en god stund med andre ord... :p virker som jeg har morgen og kveldskvalme... Midt på dagen går relativt bra...

Men jada, det er så absolutt verdt det... ;) bare lurte på hva jeg skulle forberede meg på... *hihi*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp