Kvalme

marima_sn

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Når tid på døgnet er dere kvalme?

Her kommer det utover kvelden :(

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥

Hele dagen egentlig.. men værst på ettermiddagen/kvelden.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hele dagen egentlig.. men værst på ettermiddagen/kvelden.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Føler selv den kommer snikende etter middagen er spist, så blir den verre og verre :(

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥

hele dagen og kvelden har etpar timer mellom 12-14 der kvalmen ikke er så ille...

Heile dagen før eg blei innlagt! No har eg god effekt av kvalmestillande. Mykje mindre kvalm og mindre oppkast! Seint på ettermiddag/kveld e kvalmen så å sei vekke no! Deilig med nåken tima "fri":-)

Jeg er veldig spent nå.. skikkelig kvalm og "venter" bare på at det skal komme noe.. Kan hende jeg får sjauen :confused:

Enn så lenge har jeg ikke vært kvalm, men om det blir som sist så er det bare noen dager til kvalmen kommer. Så jeg får nyte disse dagene. Sist var jeg veldig kvalm langt ut i svangerskapet og gikk ned i vekt i første halvdel av svangerskapet :-(

Har låge rett ut på sofaen i 3 dager no! Så får morgen til eg legger meg.
Mannen var på apoteket for meg i går, ingen kvalmestillande å få uten lege resept, skal til lege tirsd. Fikk meg to stramme strikkband med en kule på, som skal sitte på armledda. Føltes litt bedre i går, men usikker enda. Trur eg er ca 8 uker i dag.

Min kvalme er verst om natta.. Kommer snikende på kvelden og blir verre og verre frem til jeg skal legge meg. Så får jeg selvsagt ikke sove og må stå opp igjen etter et par timer i senga for å spise noe tørt. I tillegg fortsatt ganske kvalm på morgenen frem til lunsj ca.. Men prøver å ta kvalmen som et godt tegn:)

morgningen og på kvelden når jeg begynner å bli kjempe trøtt.

Mellom klokken leggetid, og barnetvtid. :P

Den kommer når jeg legger meg flatt i senga på kvelden, og varer til et stykke ut på ettermiddagen dagen etter. Kvalmen begynner å gi seg rundt 17:30/18:00.. Varierer litt.

Back
Topp