Kvalme

HEN

Blir kjent med forumet
Hei dere :)
Har et spørsmål når det kommer til kvalme...
Når begynte denne å gi seg hos dere? Jeg kjenner jeg begynner å bli litt urolig... Var langt mere kvalm fram til helga og nå er det ikke like ille lengre. Man burde vel egentlig være glad for det, men man sier jo at hvis tegnene forsvinner....
Er 9+2 idag med tvillinger og har allerede vært til to UL hvor den siste var i forrige uke, 8+2. Da var alt som det skulle med to små bankende hjerter. :love2 (måtte sjekke pga en spotting natta før..) Ny UL om to uker, men ventetiden er lang... Forøvrig ikke noe sjokk med tvillinger da vi har plenty av de i familien :)

Jeg er 8+3 idag og ble mye bedre for ca. 5 dager siden. Har vært veldig trøtt og kvalm, men nå føler jeg meg nesten helt fin. Blir fort litt bekyrmet jeg også. Men alle jeg snakker med sier dette er så forskjellig fra person til person, at man ikke skal trenge å bekymre seg. Vanskelig å la være da.

Jeg er 11+2 (men tror mer på at jeg er 10+3), og her har jeg blitt betraktelig bedre den siste uken... Jeg er fremdeles kvalm, men ikke sånn at jeg ligger på baderomsgulvet halve dagen :P

Den verste kvalmen min ga seg når jeg var litt mer enn 8 uker på vei.. Er fremdeles kvalm, men ikke SÅ kvalm som jeg var hele dagen og hele natten (var så gale at jeg våknet på natten og slet med å få sove igjen)! Men som nevnt over så er alle forskjellige, så det varierer jo veldig - alt er vanlig :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Her har det faktisk vert opp og ned fra dag til dag. Var ikke slik sist jeg gikk gravid. Da var jeg kvalm fra uke 6-16. Nå kan jeg være veldig dårlig en dag, og plutselig helt fin dagen etter (helt borte blir det ikke, men sånn at det går an å fungere vertfall) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp