Kvalme??

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei. Jeg sniker litt fra juli forumet. Jeg lurte på når kvalmen slo ut for fullt hos dere? Er 6+1 idag og merker ikke så mye til den enda

:)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥

Hei :) Her slo kvalmen ut i uke 7 (men jeg er ganske sikker på at jeg er en uke mindre på vei), så da startet den vel rundt uke 6 :)

Starta i uke 6 her :confused:

Fikk den tredd over hode den dagen jeg var 6+0 :( Har den enda 10+6 og er sykemeldt

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk den tredd over hode den dagen jeg var 6+0 :( Har den enda 10+6 og er sykemeldt

Samme her, bare jeg er 9 uker i dag..

Hei Mocca :) Bare kjekt at du er innom og sniker litt..

Kvalmen kom her i uke 6 også. Men jeg kastet ikke opp før uke 8 ca..

Det er jo ikke alle som blir plaget med kvalmen heller :)

Hei Mocca :) Bare kjekt at du er innom og sniker litt..

Kvalmen kom her i uke 6 også. Men jeg kastet ikke opp før uke 8 ca..

Det er jo ikke alle som blir plaget med kvalmen heller :)

Vet det ikke er alle som blir kvalm, men ønsker meg det litt slik at jeg vet at alt er bra med lille. Jeg er kanskje rar :p

Jeg fikk kvalmen for to dager siden 7+0. Kaster heldigvis ikke opp enda, selvom det føles ut som det kommer opp i halsen :/

Vet det ikke er alle som blir kvalm, men ønsker meg det litt slik at jeg vet at alt er bra med lille. Jeg er kanskje rar :p

Hehe, ja du er rar... Men det er vi vel alle gravide.

Jeg er egentlig også glad for at jeg har kvalmen. Skal innrømme at jeg håper den forsvinner etter 12 uker ca da..

Jeg håpa også på kvalme, men nå angrer jeg litt når det er på det værste :p rar bare ☺️

Godt jeg ikke er aleine om å være rar! Har litt diffuse symptomer nå og ønsker meg noe som skriker gravid!! :p foreløpig har jeg bare hatt små episoder av kvalme enkelte dager, litt rar mage som veksler mellom hard,løs og vanlig :p også er jeg trøtt og "fjern" og i natt var jeg oppe ikke mindre enn to ganger for å tisse :p

Jeg er 9 uker i morgen og kjenner ikke noe til kvalmen i det hele tatt. Egentlig veldig glad for det, men tror jeg ville følt meg mer gravid med den... :p har ellers veldig få symptomer, har veldig vonde pupper, veldig trøtt og utrolig oppblåst til tider, men ellers veldig lite :)

Jeg er 10+4 og har aldri vært kvalm :-) tror nok ikke jeg kommer til å få det heller, verken mamma, mormor eller min søster har vært kvalm i sine svangerskap :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Jeg er 11 uker og har enda ikke fått den.. Hadde den ikke forrige svangerskap heller, så er jo strengt tatt ikke alle så får den ..

Slo ut i uke 3.. Å er ennå kvalm, kvalmen blir bare værre og værre. Er 8+0 nå.

Jeg ble kvalm i uke 4, og er det enda. 11 uker i morra. Sist ble jeg ikke kvalm før uke 10-11og var det frem til 18-20 mener jeg å huske...

Jeg har vært kvalm, uggen å spydd endel i flere uker nå. Har vær såpass at jeg har vært sykemeldt i ca 3 uker, håper virkelig formen snart blir bedre! Men er jo verdt det da:) er idag 9+3:)

Slo skikkelig ut i uke 6. Er i dag 8 uker på vei, og den blir nok værendes en stund til...

Idag har kvalmen vært innom og sagt hei. Håper det er et godt tegn :) 6+2!

Back
Topp