Kvalme

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Ja, i går var dagen helt ille. Har holdt på en uke med rydding og kasting av forskjellig type rot. I går var jeg helt utslitt og måtte på butikken for å kjøpe middag. Var uggen, og mens jeg sto i kø for å betale kjente jeg at jeg måtte kaste opp. Tenkte det sikkert var pga jeg var sliten og sulten, men faktisk etter middagen var jeg også litt uggen. Nå ligger jeg i sengen å prøver å holde det inne. Er det nå kvalmen kommer?:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen pleier å komme i uke 6, jeg fikk den slengt i trynet den dagen jeg var ferdig med uke 6 :P huff og huff, har den enda 10+5

Er 7+1 i dag:( så tiden er vel inne. Tenkte det kanskje hadde noe med mye stressing denne uken men nå har jeg fått slappet av. Nei får kravle med på kjøkkenet for å lage lomper med sukker på. Eneste som frister :p

Holdt på sånn fra en uke før ikm til nå, så det vil si i 5 uker :( tror ikke mitt gir seg med det første :-/ kastet opp også ett par ganger.. Våkner på natten av ekstrem kvalme også.. Jippi.. Håper det gir seg snart, ihvertfall til 12 uke..!!

Kvalmen starta i uke 6, men kasta ikke opp før uke 7.. Er 9 uker i morgen, og det er fremdeles dager jeg kaster opp til tross for at jeg går på Postafen..! Klarer å holde det litt i sjakk ved å spise ristet loff med jarlsberg og paprika.. Sure epler er og bra..! Drikker bare vann.. Eneste jeg får i meg..
Håpet er at det blir bedre etterhvert, men har vært sånn med begge de to andre, så venter ikke bedring før uke 15-16.. :-)
Ta livet med ro! Eneste som hjelper..! :-)

Back
Topp