emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 24 Okt 2013 #1 Da kan jeg herved si at morgenkvalmen har meldt sin ankomst. Løper rundt på jobb og brekker meg heldigvis har ikke noe kommet opp Sent from my iPhone using BV Forum
Da kan jeg herved si at morgenkvalmen har meldt sin ankomst. Løper rundt på jobb og brekker meg heldigvis har ikke noe kommet opp Sent from my iPhone using BV Forum
emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 24 Okt 2013 #4 Takk det samme også jobber jeg i helsevesenet. Masse løping rundt og diverse lukter etc Sent from my iPhone using BV Forum
Takk det samme også jobber jeg i helsevesenet. Masse løping rundt og diverse lukter etc Sent from my iPhone using BV Forum
L Lille trille Glad i forumet 24 Okt 2013 #5 Her og ... Masse god bedring Sent from my iPhone using BV Forum
P Prøver på nr 3 <3 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 Septemberlykke 2016 24 Okt 2013 #6 Her kjenner jeg den er i ferd med å bygge seg opp, klarte bare å trykke i meg en skive til lunsj idag og den gikk seeent. Jeg er 5+6 idag..
Her kjenner jeg den er i ferd med å bygge seg opp, klarte bare å trykke i meg en skive til lunsj idag og den gikk seeent. Jeg er 5+6 idag..
T The Flying Scotsman Guest 24 Okt 2013 #7 Har kasta opp i 2 veker x 3 no er eg bare kvalm ( hurra) Termin 8 Juni 2014
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 24 Okt 2013 #8 Kvalmen kan være veldig slitsom ja. Spesielt når man er på jobb. Heldigvis vil dette gi seg om noen uker for de aller aller fleste av oss
Kvalmen kan være veldig slitsom ja. Spesielt når man er på jobb. Heldigvis vil dette gi seg om noen uker for de aller aller fleste av oss
emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 24 Okt 2013 #9 Den er til tider slitsom, men så vet jeg også at spiren i magen har det bra Sent from my iPhone using BV Forum
Den er til tider slitsom, men så vet jeg også at spiren i magen har det bra Sent from my iPhone using BV Forum
Camillemi Forelsket i forumet 24 Okt 2013 #10 Hadde ikke kvalme sist jeg var gravid og den ser ikke ut til å komme denne gangen heller.