Kvalme...

Lykkeligmamma!

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Jeg har vært gravid to ganger før, har to nydelige barn, da jeg gikk gravid med dem så fikk jeg ekstrem svangerskapskvalme, oppkast og kvalme døgnet rundt til ut fjerde svangerskapsmåned. Nå regner jeg nesten med at det skjer igjen, nå som jeg venter tredje. Så nå skal jeg nyte disse omtrent to ukene og planlegge godt før kvalmen setter inn for fullt omtrent i uke 6 ( hvis alt går bra).
Noen flere som har hatt dette før?

Kjenner meg igjen! Jeg har bare en fra før av da, men med henne var jeg ekstremt kvalm fra uke 6 til ca uke 16.. Veldig slitsomt! Denne gangen har det begynt litt allerede.. Jeg er konstant småkvalm og veldig spent på hvordan det utvikler seg :confused: særlig nå hvor jeg har en til som jeg må ta hensyn til..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har hatt dette i begge mine svangerskap også. Fikk diagnosen Hyper emisis gravidarum, og var kvalm til uke 30 ca. eneste som hjalp meg var Stemitil tabletter som jeg bare tok når jeg skulle ut av huset. Er ikke bra og ta for mye av de. Lykke til, til deg iallfall, håper du får et kvalmfritt og fint svangerskap.

Takk, det samme til deg! Håper at vi ikke blir like dårlig denne gang, det er så vanskelig, man blir jo bare sengeliggende. Vi får håpe det ikke blir så ille denne gang.

Back
Topp