Kvalme !!!

Tellerdagertilnurk

Flørter med forumet
*MIA*
Har innfunnet meg på sofaen og bestukket eldste barnet med film for å få kvilt , så kjem då svigers på besøk !! Uff .. Fortsetter kvalmen slik blir det nok ikkje lenge eg kan holde det skjult :-( tips til å få bukt med kvalmen ?

Har innfunnet meg på sofaen og bestukket eldste barnet med film for å få kvilt , så kjem då svigers på besøk !! Uff .. Fortsetter kvalmen slik blir det nok ikkje lenge eg kan holde det skjult :-( tips til å få bukt med kvalmen ?

uff!! svigers uanmeldt!? det hadde vært KRISE her i gården....... håper kvalmen gir seg!! jeg tygde isbiter og spiste tyrkisk pepper for harde livet..men det er jo så forskjellig! ellers drakk jeg friske bruser. foreløpig har ikke kvalmen tatt meg enda denne gangen, men jeg venter i spenning.....

Tusen takk for tips :-) sist svangerskap var eg ikkje kvalm i det heile tatt , så får vel alt denne gang :-/ så tar i mot alle tips med stor takk :-) svigers godtok unnskyldningen med at eg berre var trøtt og sleten etter ei lang veka , men kor mange ganger eg kan bruke den veit eg ikkje :-)

Tusen takk for tips :-) sist svangerskap var eg ikkje kvalm i det heile tatt , så får vel alt denne gang :-/ så tar i mot alle tips med stor takk :-) svigers godtok unnskyldningen med at eg berre var trøtt og sleten etter ei lang veka , men kor mange ganger eg kan bruke den veit eg ikkje :-)

Kjenner selv at det er vanskelig å ikke si noe når man er utmattet og uvel, har foreløpig greid det, men er litt merkelig :p

Jeg fikk litt mørk sjokolade med ingefær og sitron i går, og ble helt pigg! Det var nok ingefæren, så jeg kjøpte meg en rot i går og skal kutte i små biter og tygge på en bit når kvalmen melder seg :)

Back
Topp