Kvalme

sillllje

Første møte med forumet
Hei alle sammen! Melder meg inn her jeg også med termin 5.april:)

Har har tittet inn her en liten stund, men ikke hatt noe å meddele. Men, igår var jeg innom helsekosten og fikk noe for kvalmen. Utrolig hvor mye bedre jeg har blitt! Jeg kjøpte ingefærkapsler(2til dagen) og rene B-vitaminer(en til dagen) i tillegg kjøpte jeg vanlige vitaminer for å fylle på litt;) Jeg ville bare si fra, for jeg regner med det er endel av dere også som er kvalme og da så godt når noe kan hjelpe! Håper det virker på dere andre som også er kvalm!

Jeg er kvalm som bare rakkern.. Men det er kun på ettermiddagen/kvelden.. Har B-vitaminer, men takk for tipset :-)

Gratulerere så mye, å velkommen skal du være :) Jeg kjøpte ingefær kapsler i fjor, men de funket ikke på meg :( Eneste som funker er så usunt som Coca Cola! :P

Godt med tips.
Skal høre med legen på mandag om hva han tenker om det med B-vitamin. Det går sikkert fint siden du fikk kjøpt, vil bare høre ;)

Takk for tips! Jeg er så kort på vei, og allerede er jeg uggen. Forrige gang spydde jeg intenst fra uke 6 til 17. Greit å få tak i både ingefærkapsler og vitamin b ASAP tror jeg! ;)

Back
Topp