Kvalme

Marisana123

Første møte med forumet
Jeg er halvveis inn i uke ni i dag, og har de siste to ukene slitt helt sinnssykt med kvalme. Men det er en helt annerledes kvalme enn sist, da jeg kastet opp daglig og var konstant kvalm. Den gangen endte det opp med en abort hos meg, ikke på grunn av kvalmen, men på grunn av tidspunktet. Denne kvalmen jeg har nå, er så ille at jeg setter meg ned og begynner å gråte, jeg har lyst til å bare kappe hele magen av i håp om at det skal bli bedre. Det kjennes rett og slett ut som om noen har tatt plass mellom tarmene mine, også sitter tarmdjevelen der og vrir de rundt, drar de og hopper på de. Det er så sinnssykt vondt. Jeg har enda ikke kastet opp, men jeg har i stedet diaré opptil fem dager i uka. Spiser jeg mer enn tre brødskiver om gangen eller en liten porsjon med middag, får jeg så vondt i magen etterpå at jeg ikke klarer annet enn å ligge krokbøyd i senga og grine. Prøver med et par paracet hver gang, men de funker ikke. Drikker litt vann, men det funker heller ikke. Cola funker litt, men kun der og da, så er det like vondt igjen etter litt.
Skal på innvendig ultralyd i morgen i håp om å finne ut hvorfor det er slik, for jeg har forstått at det kanskje ikke er så vanlig å ha sååå vondt. Har vært sykmeldt fra jobb i over ei uke nå, fordi jeg klarer ikke å stå oppreist over lengre tid, da blir det så vondt at jeg rett og slett bare knekker sammen.
Ellers enn det har jeg hatt andre symptomer som ømme bryster og tretthet. Jeg har sovet mye de siste tre ukene :P
Noen idéer?

Back
Topp