Kvalme :(

ThisIsMe

Glad i forumet
Noen andre som er kvalme døgnet rundt? Kaster ikke opp så mye, men har nå vært kvalm siden uke 12 (av alle ting)

Hva gjør dere med kvalmen? Noen råd?

Noen andre som er kvalme døgnet rundt? Kaster ikke opp så mye, men har nå vært kvalm siden uke 12 (av alle ting)

Hva gjør dere med kvalmen? Noen råd?

Jeg fikk akupunktur denne gangen pluss en urtete. Det var deilig! Kvalm hele forrige svangerskap og DET ville jeg ikke igjen :eek:

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

akupunktur og urtete...får man råd om hvilken urtete hos denne "stikkepersonen" eller må jeg i helsekosten eller noe?

akupunktur og urtete...får man råd om hvilken urtete hos denne "stikkepersonen" eller må jeg i helsekosten eller noe?

Min stikkeperson selger den teen :)
Er homeopat også,det er de fleste tror jeg.
Hvis du ikke bor lang borti gokk er det verdt å ta turen til larvik.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Så utrolig kjipt å gå å være kvalm:(

Jeg var ganske kvalm i første trimester, jeg spiste myyye mat:P Rakk egentlig aldri å bli helt sulten. Jeg sov også masse. Hvil så mye du kan hvis du merker du er ekstra uggen.

Håper det gir seg<3

Så utrolig kjipt å gå å være kvalm:(

Jeg var ganske kvalm i første trimester, jeg spiste myyye mat:p Rakk egentlig aldri å bli helt sulten. Jeg sov også masse. Hvil så mye du kan hvis du merker du er ekstra uggen.

Håper det gir seg<3

Takk. Håper det gir seg jeg også. Får ikke ned så mye mat, men soving er jeg god på :laughing002

Jeg har vært kvalm og slitt med oppkast siden uke 6.. Er 21+2 idag. Passe lei for å si det sånn. Har dessverre ingen andre råd enn å ta det med ro. Spis ofte :) Jeg må ha salt.. Pistasjnøtter, lakris, salt kjeks, det pleier å hjelpe litt. Har alltid enten eple eller banan i nærheten også. Veska mi er ganske tung :p

Jeg har også vært kvalm med oppkast siden uke 6, er nå i uke 21.. Jeg har fått kvalme medisiner av legen.. Også er jeg sykemeldt 80%, så jeg spiser litt også sovner jeg igjen.. Det er eneste mulighet til å holde på maten.. :)

Back
Topp