Kvalme..

Myshelle

Elsker forumet
Dere som er veldig kvalme, er dere hjemme eller drar dere på jobb? Jeg er bare vikar i barnehage, ikke fortalt om graviditeten der enda.
I helgen har jeg spydd hver dag og har skikkelig kvalme..
Nå er det sånn at jeg før helgen sa ja til å jobbe nesten hele denne uken som kommer, men gruer meg fælt hvis denne kvalmen skal fortsette. Orker ikke dra på jobb å kaste opp .. Ligger rett ut stort sett hele helgen.

Gruer meg spesielt til t-bane og buss til jobb med denne formen.. :s
Nei huff..

En nødløsning er jo å dra til legen å få resept på phenergan. De funker mot kvalme som bare det! ;) Da slipper du iallfall å bli sykemeldt hvis det er kun kvalmen som plager dag ;) Ikke noe kjekt å være kvalm på jobb nei :(

Har ikke noe fast der, bare vikar sånn i ny og ne. Og så sa jeg ja til å jobbe den uken som kommer nå, men så kom kvalme og oppkast.. Og det er jo ikke rolig i barnehagen akkurat heller.. Stresser jeg, kaster jeg opp. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, liker ikke å si nei nå. Måtte si nei forrige uke pga influensa.

En nødløsning er jo å dra til legen å få resept på phenergan. De funker mot kvalme som bare det! ;) Da slipper du iallfall å bli sykemeldt hvis det er kun kvalmen som plager dag ;) Ikke noe kjekt å være kvalm på jobb nei :(
Men kanskje jeg skulle prøvd ut phenergan som du nevnte uansett..

Huff. Stakkars. Jeg er sykemeldt 50 prosent og det er tøft nok å være på jobb 3-4 timer hver dag. Hater kvalmen.

Jeg er 100% sykemeldt. Har en reisevei på 4,2 mil hver vei. Veien er svingete og forferdelig å kjøre på vinteren. Noe som passer dårlig med en trøtt kvalming. Er sykemeldt fram til jeg er i uke 12. Da hååååper jeg kvalmen er bedre.

Dere som er veldig kvalme, er dere hjemme eller drar dere på jobb? Jeg er bare vikar i barnehage, ikke fortalt om graviditeten der enda.
I helgen har jeg spydd hver dag og har skikkelig kvalme..
Nå er det sånn at jeg før helgen sa ja til å jobbe nesten hele denne uken som kommer, men gruer meg fælt hvis denne kvalmen skal fortsette. Orker ikke dra på jobb å kaste opp .. Ligger rett ut stort sett hele helgen.

Gruer meg spesielt til t-bane og buss til jobb med denne formen.. :s
Nei huff..

Akkurat sånn har jeg det og! Er bare vikar, men jobber stort sett 100% da, men jeg gruer meg hver dag for å dra på jobb.....

nå er jeg sykemeldt, formen er veldig varierende, men stort sett urven og uvel hver dag i noe grad.. i mitt første svsk, var jeg mye kvalm i helger og på ettermiddagene, men det gikk stort sett greit å jobbe på dagen. Har tungt fysisk arbeid ute, så frisk luft hjalp jo kansje en de på formen også:)

Jeg er sykemeldt 100% fra vikariatet mitt i bhg (jobber bare 60% til vanlig, vikar utover det), sykmeldt til ac uke 13 så langt så får vi se hvor lenge det varer, kastet opp til langt etter uke 20 sist. De på jobben er intresert i at jeg starter opp med andre oppgaver enn mine vanlige når jeg blir litt bedre så blir spennende å se om jeg klarer det litt tidligere :)

Du skal nok ikke kjøpe hvis du tar Phenergan, er vel varsels trekant på den hvis jeg ikke tar helt feil.

Back
Topp