Kvalme..

Alveskatt

Glad i forumet
I dag har jeg vært småkvalm og uggen hele dagen.. Egentlig litt deilig for da føler jeg meg litt mer gravid ;)

(Mulig jeg kommer til å angre på den uttalelsen).. Synes egentlig det er litt tidlig å bli kvalm, men er bare småkvalm, ikke kastet opp.. 

Flere kvalme her?

Jeg er sånn kvalm at jeg er uggen, ikke spykvalm liksom.. Sikkert vært det i en ukes tid eller noe sånt. Tar det gjerne så lenge jeg slipper å bli spykvalm :P
Må jo ta det som det kommer uansett da, men ;) Haha!

Er innimellom litt uggen her også, men ikke spykvalm *Bank i bordet* Har vel spydd én gang i løpet av de tre første svangerskapene, så jeg håper det fortsetter sånn ;)
Hvis jeg bare er flink til å huske å spise, så går det veldig greit :)
Men skjønner likevel tanken om å føle seg mer gravid - det er jo litt uvirkelig nå i starten!

Starta med at jeg var litt uggen på kveldene forrige uke, men denne uka har det virkelig tatt av!! Er nå sykemeldt, og har fått kvalmestillende av legen! emoticonHar ikke kasta opp, men er bare så innmari kvalm hele tiden, og det eneste som frister er å ligge helt i ro! Det funka dårlig da jeg var hjemme med febersyk snuppe på tirsdag, endte med at papsen måtte komme hjem for å hjelpe til!!
Dette er helt nytt for meg, da jeg var i superform da jeg gikk med snuppa!! Håper bare at det stabiliserer seg litt, og gir seg om ikke så alt for lenge!! Er jo lov å håpe 

Er skikkelig uggen.. Hjelper og spise, så spiser heeeeeele tia.. :p

off jaaaaa, DEN KOM I DAAAAAG For fullt :(

Gjorde det når jeg var 5 uker med lillemor også, Men er vel litt posetivt, håper bar ejeg slipper å bo ved do skåla, så er jeg fornøyd.

Åsså har jeg ikke iskald solo :( :( :(

Var det jeg drakk sist jeg var kvalm.... Blæææææ

Jeg er ikke kvalm, men jeg kastet opp helt uten forvarsel på trening i dag. Det kom en kvalmebølge i 1 sekund før oppkastet var et faktum, og 3 sekunder etterpå var det over. Håper bare ikke det tar seg opp....

Krysser fingrene for at vi alle slipper unna det værste!

Back
Topp