Kvalme?

storesøster

Glad i forumet
Flere som er kvalme?
Kan nesten ikke tro at kvalmen har begynt nå 4+2 i dag, og har de siste dagene vært ekstrem kvalm, værst morgen og kveld. Med førstemann kom ikke kvalmen før uke 6. Syns dette var litt lovlig tidlig  thihi.

Jeg har heldigvis ikke vært særlig kvalm. Bare noen få bølger iløpet av dagen. 

ikke noe kvalme her ennå, men er bare 4 uker i dag:p

men er en god del svimmel og trøtt... og skikkelig puppe spreng... au.

Vel godt man iallefall kjenner noe. Hadde nok blitt mer nervøs om man ikke merka noe ;-)

Jeg er akkurat begynt bli kvalm. Vært d siden lørdags kveld. Grådig kjedelig, men helt greit

Kvalmen kom i helgen....var litt uggen før det. Men nå er jeg skikkelig kvalm
 Har ikke kastet opp, men har veldig lyst egentlig!!!!

Jeg var så heldig sist at jeg ikke var ordentlig plaga med kvalme. Litt kvalm, men klarte å fungere på dagene likevel og kasta opp bare en gang.
Nå er jeg bare 4+2 da, men har veldig lyst på mat, men blir fort kvalm når jeg spiser. Liksom ingenting som smaker godt...

Jeg har akkurat begynt og merke det (6+2). Spesielt vis jeg ikke spiser regelmessig!! MÅ spise frokost med en gang jeg står opp. Noe som er det verste jeg veit :P

I dag måtte jeg spise frokost liggenende i senga. Fysj så kvalm jeg er!! Hater å spy så prøver så godt jeg kan å unngå det...

ja jeg håper også det bare er kvalmen, den kan man liksom leve med. Å spy er en helt anna ting. håper vi slipper den!

jeg ha rikke vært skikkelig kvalm men litt småuggen og slapp helt til idag!! Hehe..så rart å bli glad for å være kvalm men det er jeg:)
Kaster ikke opp- flink å spise ofte men er skikkelig kvalm innimellom her!
Akkurat nå merker jeg at det er slitsomt å planlegge middag for resten av familien:)

Jepp - ekstremt kvalm. Kaster opp flere ganger til dagen og fungerer fint lite. Klarer på ett vis å komme meg gjennom dagene på jobb. Stakkars gutta mine skal være glad mormor er i nærheten og kan gi de litt omsorg. Pappaen kommer (forhåpentligvis) hjem onsdag etter 17 dager på jobb og kan avlaste litt. Ingenting som hjelper her.

Da var jeg begynt å kaste opp...æsj!

Back
Topp