Kvalme

TePa

Elsker forumet
Da kommer kvalmen snikende her. Kjente periodevis på det går og i dag. Håpte jeg skulle slippe litt billigere unna denne gangen, men ett dårlig tegn at den kommer så tidlig. Håper det ikke blir verre enn nå, for da skal jeg komme meg greit gjennom dagene :) Flere som er begynt å føle seg kvalme?

Har kjent litt på det jeg også.. Sist fikk jeg kvalme og oppkast i uke 5. Synes det er litt godt å få bekreftelse på at noe skjer i magen, selv om jeg hater å være kvalm/kaste opp.. 

Ja her er kvalmen kommet! I dag har det vært tungt å strekke til med barn og jobb, og jeg regner jo med at det blir mye værre enn dette i ukene som kommer! Men foreløpig er jeg likevel glad for alle symptomer:)

Her kom kvalmen med testen :P 

men ikke så ille som de andre gangene og håper inderlig det holder seg sånn siden jeg er alene om de to eldste i 7 uker til..

Off ikkje godt å var kvalmen!!

har vore litt kvalm her og... og kjenne eg reagere litt på lukter... satsar på d går fort øve =))

heldigvis ikke så kvalm enda... Men jeg som elsker Qskyr, spiser d nesten hver dag på jobb, og i dag fikk eg d ikke ned. satt å brakk meg, så den gikk rett i søpla... Ellers blir eg bare uggen hvis d går for lenge mellom måltid..

Mer uggen en kvalm. Alt smaker annerledes og matlysten er ikke på topp, men av en eller annen grunn kan chips spises :-)

Back
Topp