Kvalme

Anonymen

Andre møte med forumet
Er det flere der ute som fortsatt sliter med kvalme? Jeg går og er konstant kvalm og hadde håpet det begynte å slippe taket snart....
 
Den er her fremdeles for fullt dessverre. Håper også den gir deg etterhvert.
Hvor mange uker er du? :)
 
Er 13 uker i dag og lege sa at den normalt vil gi seg i uke 12 men her er den for fult enda. Bestemte meg tidlig for å ikke klage under svangerskapet, men fy flate det er vanskelig når man går konstant kvalm og ingen mat frister. Vi får håpe det gir seg snart :)
 
Er også kjempe kvalm enda, håper det gir seg snart!!! Dritt lei av å ikke å ha matlyst og bare spy.....

Legen min sa at kvalmen gidde seg rundt uke 15 - 17 vanligvis
 
Jeg er fortsatt mye kvalm og har mine faste besøk med doskåla hver morning. Men jeg begynner å se at det blir flere og flere bedre dager, så jeg ser en ende på det. Er 13 uker i morra, så skal jo i teorien begynne å gi seg nå snart.
 
Vært kvalm helt til nå egentlig..Er nå 14+4...Men blir fortsatt veldig kvalm om det er lenge siden jeg har spist, er trøtt og sliten og noen ganger etter måltid..Men MYE bedre enn de første ukene!!! Håper den slipper til deg også snart! 
 
Kvalmen er her enda ja, uushj!! Trodde magen skulle begynne å bli større nå, men her går det bare nedover, mister alle buksene mine snart...
 
Ja her er jeg å kvalm!:( er i uke 12.. Starter hver morgen med å stå opp å henge over doskola:( har vært i 100% jobb å fikk fri av min arbeidsgiver hele påska i håp om at jeg skulle klare å slappe av å at kvalmen skulle slippe taket, men NEIDA! Kjenner jeg gruer meg litt til jobbstart på tirsdag:(
går hele dagen å hangler:( pluss at jeg har en sønn på 2 år og en mann som reiser på jobb nå i nordsjøen:/
Man blir psykisk sliten av den her kvalmen!!
 
Back
Topp