Kvalme

dollygirl

Glad i forumet
noen andre som er kvalme?? jeg er 6 +5

godt og høre

emoticon Ett bilde sier mere enn tusen ord ;)

Kvalmen har kommet de siste par dagene.. Faktisk litt glad for har ikke følt meg gravid i det hele tatt.. :)

Går rundt og er uggen hele dagen , men kaster heldigvis ikke så mye opp. Men bekkenet derimot........

Frøken Muffin skrev:
*rekker opp hånda*

Ditto

Kvaaaaaaaalm.......... Kaster ikke opp, men er kvalm og brekker meg fra jeg står opp til jeg legger meg. Er 100% sykemeldt.

Jeg er bare litt uggen på kveldstid, men det er fordi det pleier da å være en stund siden mat =) Det kommer vel tenker jeg! =) hehe

2barns mor skrev:
emoticon Ett bilde sier mere enn tusen ord ;)

Signerer.... Jeg er konstant dårlig. Har store problemer med å kaste opp, så jeg holder igjen så godt jeg kan og det ender med at jeg er passelig grønn i tryne... :/
Jeg klarer ikke lage middag en gang. Samboer er så snill og står for all matlaging om dagen. Jeg får så vidt i meg mat... Jeg vet jeg bør nyte graviditeten, men det er jaggu meg litt slitsomt med denne kvalmen altså... hehe.... Men det er jo verdt det...

JA

Eg er ogsaa forkjoela saa eg hoster og hoster og hoster, ogsaa kaster eg opp, og opp, saa er det tilbake til hoste hoste hoste. Uggen og kvalm her ogsaa.

Er masse eg kan bruke paa apotekte her i England, maa bare leite etter noe som kan hjelpe meg, fekk tak i reisesyketabletter paa farmacyen i dag, haaper det hjelper litt.

Ja er kvalm, men kroppen min oppfører seg utrolig rart.

Jeg er ikke kvalm når alt er i skjønneste orden. Når jeg har spist, drikket nok vann sovet nok og er akkurat passe uthvilt.

Bare jeg blir en smule tørst og ikke drikker med en gang, så kjennes det ut som kroppen dehydreres på bare noen minutter. Eller om jeg merker at jeg blir en smule trøtt så er det bare å hoppe i seng, for da kommer kvalmen med en gang.
Jeg skulle prøve å holde meg oppe for å se Cold Case i forgårs, og endte opp med å brekke meg på vei til senga. var så kvalm :S Så her er det bare å lytte til hva kroppen vil.

Veldig veldig kvalm:S

Jeg er ikke kvalm :S Så skal bli godt å komme på ny ul og sjekke at alt er bra, jeg føler meg liksom ikke gravid, og det bekymrer meg

Jeg er sååå kvalm til tider, og kaster opp.... :(

åja!!!!! Kaster opp flere ganger for dagen, og er så kvalm.

Back
Topp