Kvalme

Maanestråle

Gift med forumet
Er det flere som sliter med kvalme ennå? Jeg har vært helt fin frem til nå, plutselig kom kvalmen tilbake, og veldig uvel. Fått masse vann i kroppen også... Er det noe jeg burde bekymre meg for..? Jeg har 1000 bekymringer denne gangen...
 
Tenkte i forrige uke, at nå kanskje, nå begynner jeg å bli litt bedre! Mindre kvalm!

Men helt siden i går ettermiddag har det tatt helt av igjen - kaster opp hele tiden.... Rekorden er nesten 1,5 time uten å kaste opp. Kasta opp i hele natt!!

Men det er ingenting galt med baby da ;)
Var på UL i dag - og alt var bra. Håper bare spymuskelen slutter å trene snart.... Lei.com
 
hm, lenge siden du var hos legen og sjekka blodtrykket?  kan sikkert vere lurt å stikke innom å måle, er ikkje sikkert det viser nåkke gale,men godt å vite.  tenker spesielt på SF.  
eg er også uggen fremdeles, men eg spyr ikkje da.  
 
jeg kasta opp helt til jeg var 18+3 og har nå gått en hel uke uten :D kan være litt kvalm men ikke noe oppkast heldigvis! håper det slipper taket nå :)
 
Er kvalm konstant :/ Spyr heldigvis ikke hele tiden lengre, men spyr fortsatt hver dag :( Håper det gir seg snart :)
 
Back
Topp