Kvalme

Åsa80

Betatt av forumet
Jeg venter nr 2, og er så kvalm om kveldene. Føler meg litt halvuggen på dagene også, men mest om kveldene. Forrige svangerskap kan jeg bare huske jeg var veldig kvalm på morningene, da kastet jeg opp hver eneste morgen de første mnd ..... Noen av dere som har det verst på kveldene?

Her startet det kun om kveldene, nå er det hele dagen *grønn i ansiktet-eller mer grå*

Merker det kommer snikende på kveldene, og det har det gjort i 1,5uke nå,men først i dag vet jeg helt sikkert grunnen...

merker ingen til kvalmen.. håper virkelig at den ikke kommer heller. sist jeg var gravid, var jeg kvalm i fra dag 1 til gutten kom... 

Jeg sliter med kvalme fordelt utover hele dagen. I morgen starter jeg på jobb (ferdig med svangerskaps permisjonen) Jeg gruer meg for jeg må prøve å skjule det for de jeg jobber med , syns det er for tidlig å fortelle de at jeg er gravid allerede. Kommer rett fra sv.permisjon for så å fortelle at jeg er gravid igjen

Har heldigvis sluppet unna kvalmen denne gangen også. Ikke for å gni det inn altså

Back
Topp