kvalme?

Badeand1984

Flørter med forumet
Hei! Jeg lurer på om noen har blitt kvalme enda? Jeg går enda å venter på den skikkelige "gravid kvalmen".... Men den kommer ikke. Er vel rundt 3-4 uker siden eggløsning. Fikk positiv test søndag 4 november. Har vært gravid før (ikke fullførte svangerskap) , og da har jeg vært så kvalm at jeg hadde lyst til å dø, men husker ikke når kvalmen kom. Når pleier kvalmen å komme? 

tror det begynte for fult for meg i uke 6 sist.. men har vært endel kvalm nå også. men ikke kastet opp ennå. de sier vel det er vanligst at det forekommer i uke 7-8 tror jeg

Her kommer det kvalmebyger døgne rundt. Tidligere var det bare kvelden, men nå hele tiden pluss veldig halsbrann :S

Er ikke alle som får kvalme da. Første gang jeg ble gravid, var jeg veldig kvalm, men det endte i ma. Andre gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt, og det gikk bra. I dag er jeg 6+1 og er ikke kvalm i det hele tatt...

Veldig individuelt det der har jeg forstått. Forrige gang jeg gikk gravid var jeg ikke kvalm, Håper jeg er like heldig denne gangen :) -men, i dag har jeg vært småkvalm i rykk og napp hele dagen, har "brekkt" meg to ganger i kveld.. Krysser fingrene for at dagen i dag bare er et engangstilfelle ;)

Ikke merket stort til den her enda Kvalmen kommer i 5 minutter noen ganger om dagen, mest om kvelden, og blir borte like fort som den kom. Så om det ikke blir verre enn dette så skal jeg være fornøyd. Men nå er det ennå mye som kan skje! I dag startet jeg med kvalme, og er det fortsatt. Det er første dagen hittil! :P

Back
Topp