kvalme

Foxy84

Gift med forumet
Jeg er nå 6 uker på vei, og sliter med morgen kvalmen...noen som har noen tips om å få vekk dette hehe...eller minske det?

Jeg sitter nå med sjøarmbånd og dytter i meg ingefærtabletter

Har desverre ingen tips. Har vært mer eller mindre sengeliggende i over 3 uker nå. Ingenting som har hjulpet her, men har bestillt time til akupunktør nå, og krysser fingrene for at det hjelperemoticon

I begynnelsen når det ikke var så ille, hjalp det litt å spise lakris!!

Jeg har ingen erfaringer selv, men vet at flere har en pakke kjeks på nattbordet, sånn at de får i seg litt mat før de reiser seg opp. Evt. saltstenger. 

Ellers vet jeg at kreftpasienter som sliter med kvalme, får banan. Er IKKE fristende å spise banan når en er kvalm, men kan jo være verdt å prøve? 

Det jeg kom på i farten. Håper det bedrer seg når du er komt litt lenger på vei. 

Eplejuice og farris,eller eplemost og farris skal hjelpe

Sliter med kvalmen selv..  Morgen og kveld.. Grøss.

Men vi får tenke at det er for en god sak,og holde ut

Lovehearts! Det hjalp her. ;-)

Cola døyver på kvalmen for min del.. (men nå er jeg ikke nær-døden-kvalm da.. bare litt uggen i tide og utide..)

Er kvalm og kaster opp så å si hele døgnet her. Det eneste jeg føler har hjulpet er knekkebrød uten noen ting på og hvor grovere desto bedre. Ellers cola og faris.

Er kvalm og kaster opp så å si hele døgnet her. Det eneste jeg føler har hjulpet er knekkebrød uten noen ting på og hvor grovere desto bedre. Ellers cola og faris.

Hadde store problemer med halsbrann med nr en og her sitter jeg 5 uker på vei og kjenner det allerede.
Det som hjalp forrige gang var Lovehearts og Gaviscon (kjøpes reseptfritt på apotek)

Back
Topp