Kvalme

Pinkie^pie

Glad i forumet
Noe som hjelper...?
Hadde ikke sant i forgje svangerskap, men fysja meg hvor kvalm jeg er om morgenene og nå på kvelden sånn kvalme i magen opplegg emoticon

med første var jeg kvalm fra uke 5-6 til uke 12! Å jeg var dårlig!! Måtte få servert mat på senga før jeg i det hele tatt skulle klare å være bittelitt fungerbar de dagene. Spiste jeg ikke før jeg sto opp var jeg ødelagt!
Så ikke ut i første svangerskap. I 2 derimot var jeg mer opplagt. dårlig i 3-4 uker fra uke6 til litt ut i uke 10. Men ikke like ekstremt som med første. og da hadde jeg et barn å ta meg av å måtte bruke min energi på andre ting enn å være dårlig. Gikk på skole, jobbet å var mye mer aktiv på alt.

Akkurat nå jobber jeg, til høsten er det i tilegg skole, å nå er jeg kvalm, men trøster meg med det at jeg bare har 1 lang uke å jobbe igjen før to uker fri, å så en uke jobb så skolestart ( pluss deltidsjobb ved si etter det ) men da begynner jeg og nerme meg 3 mnd, så da er det kanskje bedre vil jeg tro, å håpe..

Jeg er bekymret at jeg ikke er kvalm nok enda....
Men leser at det begynner hos de meste rundt uke 6, og at det kan variere til person og hver svangerskap.
Fordi det er så lenge siden jeg har fulført en graviditet husker jeg det ikke...
Hadde hyperemesis begge ganger, men tror å huske at det ikke begynte før uke 8 eller noe.
Gangen jeg mistet nå var jeg kvalm fra uke 6-7 tom 9, men har ikke kastet opp.
Tror dere at jeg må være bekymret fordi jeg ikke er kvalm enda?

once more skrev:
Men leser at det begynner hos de meste rundt uke 6, og at det kan variere til person og hver svangerskap.
Fordi det er så lenge siden jeg har fulført en graviditet husker jeg det ikke...
Hadde hyperemesis begge ganger, men tror å huske at det ikke begynte før uke 8 eller noe.

Nei. :-) Alle er forskjellige. Sist gang ble jeg bare litt uvel, og det var ikke før uke 9.

once more skrev:

Jeg var ikke noe kvalm i forgje svangerskap, men hadde noe greier om kveldene f.o.m uke 10-13uka alle er forkjellige emoticon

Litt kvalm jeg og, men ikke noe problem enda:)

Ønsker en bedre form for dere som er kvalmemoticon!!

Back
Topp