kvalme..

_lille_

Betatt av forumet

Hei 

Er dere plaget med kvalme? forje gang jeg gikk gravid fantes jeg ikke kvalm. Kjennes ut som jeg får stifte bekjenskaper med kvalmen i dette svangerskapet... lukk att øyan å hold sæ fast..  å bare konsentrere seg om å puste...

Hadde en real kvalmebølge igårkveld, men ellers er jeg bare litt ekstra trett og litt mer vondt i ryggen. Får håpe det går raskt over hos deg!

Jeg er litt kvalm av og til..emoticon

jeg blir bare kvalm og svimmel viss jeg er sulten, mn tror ikke de fleste bjunder og bli kvalme før rundt uke 6, fordi da begynner blod og strømme gjennom spiren:)

masse kvalm allerede denne gangen. Begynte ikke før i uke 6 forrige gang, men varte heldigvis i bare fem uker. Jeg prøver å tenke slik at det er bra å være kvalm, for da er ting forhåpentligvis som de skal være..:)

Ja det sies jo at det å være kalm er et godt tegn :) så skal godta det.. :)

Jeg er er det allerede, ikke hver dag, og på forskjellige tidspunkt.
Våkner hver morgen av min vonde rygg, og er kvalm da og, som nå.
Så sitter i stua og spiser litt før jeg tar en dusj.
Har hatt ekstrem kvalme i 2 svangerskap,kastet opp alt, også vann.
Vi fikk det til med tabletter heldigvis.Men å være syk i ukevis er ikke moro.
MEN, jeg kan godt være syk igjen, hvis bare spire vil sitte denne gangen.....
Gjør ALT for dette.

hveeer morgen har jeg utroligt vondt rett under trusekanten, er sånn at jeg må legge meg i fosterstilling, mn så etter 30 min hver morgen går det vekk, hva er dette for noe? undrer...

I dag er første dagen kvalmen ikke gir seg etter en time. Eneste som hjelper er å spise, men kan jo ikke gjøre det hele tiden.

Back
Topp