Kvalme...

Snuppe

Elsker forumet
Hvordan står det til med kvalmen hos dere nå? Jeg blir søren ikke kvitt den, og kaster opp nesten daglig ennå.. Jeg går rundt med en "kvalmeklump" i brystet/halsen hele tida, og kan når som helst kaste opp.. [:'(] Har fått kvalmestillende tabletter av legen, men jeg blir så hinsides trøtt av dem så jeg unngår helst å ta dem. Kjenner at jeg ikke er så tålmodig mer nå, og synes jo litt synd på meg selv..[8D] Jeg var, som jeg har sagt tidligere, veldig dårlig når jeg gikk med datteren min hvor kvalmen ikke gikk over før uke 25.. Nå er jeg livredd for at jeg skal gå like lenge denne gangen.. Har prøvd akupunktur og alle kjerringråd som kan tenkes, men ingenting hjelper. Er det bare jeg som fortsatt er så kvalm?

nei du er ikke alene.

har det akuratt likt her. er forferdelig...

satser på at det gir seg om 2 uker.. må jo ha et lite håp:p

Uff, håper dere blir bedre snart![:)]

Samme her[:'(] Kvalmen har ikke gitt seg[:'(]

Ja, er kvalm ennå. På en måte er det godt å få et "signal" om at man er gravid og at ting går som det skal, men jeg håper inderlig ikke det varer så mye lenger...
Stakkars deg som var gravid til uke 25 forrige gang, håper du slipper det denne gangen!

Kvalmen hat kommet tilbake her! Var litt kvalm i begynnelsen, men så ble det borte. De siste dagene har jeg vært kvalm igjen og jeg kastet opp for første gang i går...[:'(]

Ikke misforstå jenter, men pået eller annet vis så er det nesten godt at jeg ikke er alene... Håper vi alle snart er ferdige med den hersens kvalmen! [:'(]

Fortsatt kvalm jeg også, men ikke så ille som tidligere... Har ikke kastet opp en eneste gang! HELDIGVIS!!!

Er 14+3 i dag.

Hvilet kvalmestillende bruker du???

Jeg fikk først postafen.....men ble sinnsykt slakk av de....
byttet etter 3 uker til afipran......mye bedre virkning på meg....

er kvitt mesteparten av kvalmen.....men sliter med veldig dårlig matlyst......
tatt av 3 kilo siden jeg ble gravid.....

ORIGINAL: Enhjørningen

Hvilet kvalmestillende bruker du???

Jeg fikk først postafen.....men ble sinnsykt slakk av de....
byttet etter 3 uker til afipran......mye bedre virkning på meg....

er kvitt mesteparten av kvalmen.....men sliter med veldig dårlig matlyst......
tatt av 3 kilo siden jeg ble gravid.....

Jeg har Afipran. De virker ok på meg, men jeg blir så sløv av dem at jeg kan sovne hvor som helst og når som helst. Kan ikke kjøre bil hvis jeg bruker dem.. Jeg har også gått ned, 5-6 kg. Sist gikk jeg ned 7 kg, men jeg har litt å gå på sånn vektmessig. Verre er det hvis man ikke får i seg væske og blir dehydrert som jeg ble sist.

uff så kjedlig da[:'(] eg er mykkje bettre [:D]trudde ei stund at eg var heilt kvitt kvalmen men tok feil for kasta opp i går og i dag[:(] men er kvalm på ein bettre måte no, (det hørtest rart ut) men kvalmen kjem fort så kaster eg opp så er det heile over så meir leveligt nå.

Back
Topp