Kvalme!!

frk.Februar

Flørter med forumet
da har kvalmen tatt over meg! klarer ikke noe annet enn å ligge i ro og sove!
Kjennes ut som jeg har sprunget marraton! er dritsliten! uff..

takk takk :))
ja, prøver bare å ligge i ro og holde magen stabilt :p for det bobler skikkeli inni der :P

men er bare ett bra tegn på at d er enda liv der inne :D

Den dagen jeg nådde seks uker, så kom kvalmen. Ikke kasta opp noe. Men føler meg uvel, småkvalm og har lite matlyst. Ingenting som frister. Det hadde jeg ikke sist, og da endte det ikke bra. Så tar det som et tegn på at det lever noe inne der [:)]

huff, føler med deg. Har det samme problemet her[&o] er kjempe kvaaaalm hele tiden, det eneste som hjelper er å sove, å spise litt.

ORIGINAL: The Hippo Queen

uff da[&o]
Har heldigvis ingen plager enda, så sender endel av overskuddet mitt til deg og håper kvalmen gir seg fort!
Klem

all min medfølelse[&o]

Eg var til legen, og fekk faktisk kvalmestillende tabletter! Funker kjempe bra, og no fungerer eg faktisk og får i meg litt mat[:)]

Så det er ett tips om det er veldig gale!! For eg vet så godt hvor grusomt det er, og en klarer ikkje å fungere kikkelig heller

men har heldigvis ikke begynnt å kaste opp da :) så klarer å holde det lille jeg klarer og spise nede enda :D hehe

Jeg sliter også med kvalme. Er 100% sm. Den eneste måten å få den under kontroll er å sove....sover mye på dagen før veslejenta mi kommer hjem fra barnehagen, da holder jeg ut til hun har lagt seg...

HUff da.. Sender degf alt jeg har av god bedrings tanker!!! Håper formen kommer seg etterhvert

ORIGINAL: therese*

HUff da.. Sender degf alt jeg har av god bedrings tanker!!! Håper formen kommer seg etterhvert

Vet nøyaktig hvordan du har det..

Hatt litt kvalme sånn av og på siden uke 5. men i de siste to dagene har det vært ille, spessielt på kvelden. brekker meg bare jeg skal pusse tenner.
Men så i dag har jeg faktisk fått besøk av morgen kvalmen. ikke kastet opp noe, bare kvalm...

Jippi[:(]

Back
Topp