Kvalme

Rattatai

Glad i forumet
Fy søren jeg føler meg rett og slett fyllesyk i dag. Kvalm og sliten i kroppen..[&o] Sist gang jeg var gravid hadde jeg nesten ingen symptomer. Nå er jeg kvalm og vondt i rygg og bekken. Rart at svangerskap kan være så forskjellige!

Desverre er sofaen opptatt av en stakkars mann som er fyllesyk da[8|] Stakkars stakkars ham[8D]

ja det er et strev :p

føler meg også skikkelig fyllesyk, har gjort det i hele dag.  satt å tenkte om det var slik alkoholiker kanskje hadde det ? :P
hehe.

ååå jeg kjenner akkurat hva du mener!!
forrige svangerskap gikk knirkefritt!
nå ligger jeg i sengen IGJEN med vond rygg, og kvalmen kommer ca 10 ganger for dagen [&o]
å gå sånn som dette orker ike jeg lenge 100% hvertfall.. har en familie og ta meg av og...
Jeg presset meg ganske langt med snuppen men det gjør jeg ikke denne gang..

Ta deg en hvil hvis du føler for det! kjenn på kroppen din![;)]

Gah..ska ikke klage, men jo[&o]
Jeg drikker (les:drakk) så og si aldri så jeg blir fyllesyk heller for jeg.. liker ikke å kaste bort tid på det.

ORIGINAL: Knottet2

nå ligger jeg i sengen IGJEN med vond rygg, og kvalmen kommer ca 10 ganger for dagen [&o]
å gå sånn som dette orker ike jeg lenge 100% hvertfall.. har en familie og ta meg av og...

Ja må bare ta hensyn til kroppen sin. Jeg var nok litt naiv når jeg trodde jeg skulle slippe billig unna svangerskapsplager denne gangen også. Det kom faktisk som en stor overaskelse på meg da kvalmen begynte å komme. Men så lenge alt er bra så[:)]
Håper kvalmen og rykken din blir bedre! Og ta ditt eget råd du også[;)]

ORIGINAL: Rattatai

ORIGINAL: Knottet2

Ja må bare ta hensyn til kroppen sin. Jeg var nok litt naiv når jeg trodde jeg skulle slippe billig unna svangerskapsplager denne gangen også. Det kom faktisk som en stor overaskelse på meg da kvalmen begynte å komme. Men så lenge alt er bra så[:)]
Håper kvalmen og rykken din blir bedre! Og ta ditt eget råd du også[;)]

uff jeg og lurte meg selv og trodde det skulel gå like fint... men nå sniker det seg mer og mer innpå..
man har alltid gode råd til andre, men å følge de selv?? hehe

Var ikke kvalm sist, og har ikke tenkt å være det denne gangen heller![:)]

Back
Topp