kvalme?

Jeg er ikke kvalm, enn så lenge[:)]

jeg føler meg ganske så alene med å være kvalm og kaste opp... [:(]

men glad for at det ikke er andre som er det også.

NEI NO E DET NOKK... om dette er å være gravid så legger jeg meg inn på haukeland i dag...

bare vært kvalm svarte jeg, for har bare kastet opp 1 gang, og er usikker på om det var svangerskap eller galle. Har begynt å hjelpe nå da

heldg du som har kun kastet opp 1 gang..
jeg er ikke på jobb pga EKSTREMT kvalme. og mange timer med hodet over doskålen

Vet du turteldue, min mann har et søskenbarn som har det slik som deg nå, og hun ble lagt inn, tror hun da fikk noen medesiner som skulle hjelpe litt, har da ikke hørt hvordan det går nå, men tror det går mye bedre. Du bør absolutt kontakte lege/legevakt om du ikke klarer å holde noe nede

ringer legen min på tirsdag...

i og med at allmenntilstanden er ganske bra..

Sliter med kvalme og oppkast, men formen er verst mellom 18-19 tida på kvelden og helt til utpå morgenen. Hvis jeg klarer å bruke god tid på å stå opp og få i meg litt væske og etterhvert litt knekkebrød etc holder jeg formen helt grei til utpå ettermiddagen, så er det pån igjen til neste morgen.. Jeg er student og inne eksamenstid og siste innspurt, og dermed er jeg veldig glad for at kvalmen er ganske rolig på formiddagen. Har vært slik i snart to uker, så håper på at det kunne gitt seg litt etterhvert.. er 7+4 nå.. sover hvert ledige sekund, med bøtta ved sofaen.. Gleder meg til formen blir stigende, sliten av å føle meg konstant max fyllesyk... :P

Har kasta opp en gang, så stemte på bare kvalm.
God bedring til dere som sliter! Ikke noe moro... [:'(]

Litt små kvalm forrige uke men det har visst gitt seg. Var ikke kvalm i forrige svangerskap heller jeg, men vet det fortsatt kan komme denne gangen.

Det er slitsomt å gå rundt å være kvalm hele tiden, så jeg skjønner godt at du som kaster opp flere ganger til dagen er lei. Jeg kaster ikke opp, men brekker meg flere ganger for dagen fordi kvalmen er så sterk [:'(]

Kaster opp en gang om dagen ca. Ellers uggen resten, men litt bedre enn for noen dager siden.

Jeg er litt uggen og små kvalm... men her sliter man sykt med ryggen, trøtt het og puppene

Blir kvalm om jeg ikke spiser på lenge, eller kommer over diverse lukter som jeg ikke hæler for tiden.
Verken spyr eller brekker meg, så føler meg rimelig heldig der!

ORIGINAL: nadja1986

Jeg er litt uggen og små kvalm... men her sliter man sykt med ryggen, trøtt het og puppene

henger meg på denne jeg;)

Back
Topp