Kvalme

babyønske13

Elsker forumet
Jeg begynner å bli så møkk lei kvalmen nå. jeg spiser og kvalmen gir seg ikke. jeg gjør alt mulig og det hjelper nesten ikke.

Er det flere som føler det sånn?

Ja, jeg har det sånn. Ingenting hjelper. Slitsomt å være kvalm 24-7 altså. Jeg har ikke kasta opp noe enda, men brekker meg innimellom. Heldigvis er jeg sykemeldt.

Min kvalme er som en jojo, plutselig er jeg helt god men så er det nesten så jeg treffer en vegg av kvalme og jeg må nesten løpe til kjøleskapet for å få i meg noe mat - KJAPT[8D]

samme her [:(] har vært kvalm siden mandag, heldigvis ikke noe oppkast. Det går i bølger, er verst på morgenen og på kvelden, før jeg legger meg.

farris og knekkebrød hjelper litt..... men blir jo kvalm igjen en halv time etter at jeg har spist det! [&:]

jaja, vi får bare huske på at det skal være et godt tegn når mammen er kvalm [:)]

Kvalmen slo til hos meg den dagen jeg var 6 uker på vei. Søsteren min som er sykepleier kjøpte de akupunkturarmbåndene som skal hjelpe mot kvalme. Tar en sink tab morgen og kveld og går med armbåndene hele tiden mens jeg er våken. Kvalmen er borte, men er selfølgelig litt gravid-slapp[;)]

ORIGINAL: Soul

samme her [:(] har vært kvalm siden mandag, heldigvis ikke noe oppkast. Det går i bølger, er verst på morgenen og på kvelden, før jeg legger meg.

farris og knekkebrød hjelper litt..... men blir jo kvalm igjen en halv time etter at jeg har spist det! [&:]

jaja, vi får bare huske på at det skal være et godt tegn når mammen er kvalm [:)]

Ja, kjenner den der med at det hjelper litt rett etter man spiser, men en halvtime etterpå er det jo i gang igjen!

Back
Topp