Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har bare hatt sånn her kvalme sist gang jeg testa positivt, men det virker litt vel tidlig til å være graviditetskvalme. Men man kan jo håpeJeg også er 2dpo og kjent snev av kvalme . Gjort når jeg har hvert gravid også .![]()

Det er nok ikke gravid kvalme , men den går videre til gravid kvalme … det var slitsomt husker jeg . Nå er jeg øm i puppa , men bare 2dpo , vet st det er bare hode som tuller eller no . HeheJeg har bare hatt sånn her kvalme sist gang jeg testa positivt, men det virker litt vel tidlig til å være graviditetskvalme. Men man kan jo håpe![]()
«Normal» is also individual, and I have not often experienced this in my cycles. There was a stomach flu going around in my hometown at the same time, so it was comforting to me to see that many people experience nausea around ovulation. However, I’m still not sure if my nausea was due to ovulation or some virus passing through the system. But I’m better nowNausea during ovulation is normal dear

Kvalm, oppblåst som en ballong, mensmurringer ,mer slitenNoen andre som opplever kvalme rundt eggløsning? Er 1dpo i dag og har vært kvalm siden i går formiddag.