Kvalme tips

Har du prøvd ingefærtabeletter? De lukter helt forferdelig, men hjelper på litt. Ikke verdens beste kur, men lindrer i alle fall det verste :)

Har du prøvd ingefærtabeletter? De lukter helt forferdelig, men hjelper på litt. Ikke verdens beste kur, men lindrer i alle fall det verste :)

Takk for svar! Nei har ikke prøvd det enda da jeg har hørt litt av hvert om ingefær i graviditeten. Men vet aldri hva man kan stole på! Da prøver jeg de tabelettene [emoji1][emoji1303]

Takk for svar! Nei har ikke prøvd det enda da jeg har hørt litt av hvert om ingefær i graviditeten. Men vet aldri hva man kan stole på! Da prøver jeg de tabelettene [emoji1][emoji1303]
Jeg leste en del om ingefær da jeg prøvde det mot kvalmen tidlig i forløpet og det er visst forskjell på hvor mye ingefær de ulike tablettene inneholder... det er ikke bra med for mye og spiser man fersk ingefær vil man ikke klare å få i seg for mye pga den sterke smaken, mens tablettene kan gi fare for at man tar for mye... så hvis du bare sjekker hvor mye de inneholder og ikke tar for mye så skal det være like trygt som å spise fersk [emoji5] (Jeg lagde te med ingefærbiter oppi og spiste det jeg klarte av bitene etterpå, hjalp meg før kvalmen ble ekstrem [emoji5] )

Ingerfærshots fra rema fikk meg til å spy på jobb [emoji23]
Små spising funker for meg, men det er jo absolutt ikke å anbefale egentlig. Funker for meg, men jeg er svært aktiv og har høy forbrenning i tilleg[emoji16]

Back
Topp