Kvalme tilbake?

Lillegull18

Blir kjent med forumet
Flere som har fått tilbake kvalmen? Kvalmen forsvant uke 20 men de siste dagene har jeg begynt føle meg uggen igjen.. er 26+5 i dag.
 
Japp! :hungover: Her er den like kraftig som tidligere i svangerskapet.. så lever på kvalmestillende hver dag..
 
Jeg er 30+0 idag og tar enda kvalmestillende hver kveld for å klare å sove.
 
29+6 og merker det samme. På langt nær så ille som det var, men blir mye oftere uvel og kvalm enn de siste par mnd..
 
Syns så synd på dere og føler så med alle dere som sliter med kvalme! Er helt forferdelig å være kvalmen og kaste opp:arghh:... Føler meg heldig som har sluppet så billig unna! Ikke kastet opp en eneste gang dette svangerskapet, og kun vært småkvalm noen få dager i uke 6-7. Bøyer meg i støvet for dere som holder det ut, spesielt dere med flere barn som har slitt med ekstrem kvalme med samtlige av dem:notworthy
 
Har spydd daglig siden før graviditetstesten ble positiv, så her har den aldri forsvunnet :shifty:
 
Jepp, hatt kvalme den siste uke. Var borte i noen uker, men sliter jeg. Kanskje det er pga sure oppstøt? Leser at noen lindrer kvalmen med gaviscon osv pga det er jo mer press på magen og da blir man mer uggen.
 
Back
Topp