Kvalme til samme tid

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Siste uka har jeg merka at jeg alltid kaster opp til samme tidspunkt hver gang (ca. 0620, 0650, 0750). Synest det er veldig merkelig at det er så likt så å si hver eneste dag :p Noen andre som har opplevd det? Eller kommer kvalmen når som helst hos dere?;)

Nå er første dagen jeg har kastet opp, men var i 6 tiden her og :P det er visst en gylden tid for oppkast ser det ut som xD Her kommer dog kvalmen når som helst egentlig, og i alle fall om jeg ikke spiser ofte nok.

Håper ikke jeg jinxer meg selv, men jeg pleier ukke kaste opp når jeg er gravid.
Det har kun skjedd to ganger.

Kvalm så å si hele dagen, å oppkast kommer når som helst. Var likt sist også, stoppet ikke førr etter fødsel

Her kommer og går den helt vilkårlig. Kaster ikke opp foreløpig heldigvis. [emoji28]

Nå er første dagen jeg har kastet opp, men var i 6 tiden her og :p det er visst en gylden tid for oppkast ser det ut som xD Her kommer dog kvalmen når som helst egentlig, og i alle fall om jeg ikke spiser ofte nok.
Er visst det, ja :p

Håper ikke jeg jinxer meg selv, men jeg pleier ukke kaste opp når jeg er gravid.
Det har kun skjedd to ganger.
Her kommer og går den helt vilkårlig. Kaster ikke opp foreløpig heldigvis. [emoji28]
Åh, heldige dere som slipper! Har dere mange andre plager da? :)

Har til nå bare vært kvalm Våkner kvalm, og legger meg kvalm. Kan ikke huske å ha vært så kvalm med de andre tre. Kanskje det er gutten som kommer nå? ☺️

Jeg er kvalm store deler av dagen, fra morgen til kveld.. men har heldigvis ikke kastet opp enda!xsmile6

Jeg syns det varierer sånn, men det kom som et slag i fjeset den morgen jeg var i 8 uke.. Å siden har jeg vært dårlig, det er bare snakk om en ukes tid. Men det er jo helt forferdelig når det står på. Jeg våkner hver natt sånn mellom 02.00-03.00. Kaster heldigvis (ikke enda) opp noe, men er kvalm. Våkner noen timer igjen senere og da fungerer jeg knapt. Slitsomt gå sånn på jobb :arghh:

Jeg syns det varierer sånn, men det kom som et slag i fjeset den morgen jeg var i 8 uke.. Å siden har jeg vært dårlig, det er bare snakk om en ukes tid. Men det er jo helt forferdelig når det står på. Jeg våkner hver natt sånn mellom 02.00-03.00. Kaster heldigvis (ikke enda) opp noe, men er kvalm. Våkner noen timer igjen senere og da fungerer jeg knapt. Slitsomt gå sånn på jobb :arghh:
Huff, så kjedelig! :( Har du prøvd noe mot kvalmen?

Back
Topp