Kvalme - tegn nok?

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Vi har ikke gått inn for å få flere barn enda, men vi har ikke vært flink til å ikke forårsake det heller.
Nå er jeg på dag 26 av en syklus som de siste mnd har stabilisert seg på 34 dager, og 9 dager etter EL om det stemmer at den er på dag 17.

I går morges våknet jeg og var ekstremt kvalm, men ikke av type "må kaste opp", dette vedvarte hele dagen.
Tenkte med en gang jeg våknet at nå får jeg omgangssyken, men ettersom jeg kunne spise som normalt fant jeg ut at det ikke føltes helt som "omgangssykekvalme", så da slo det meg brått at det kunne være svangerskapskvalme.
I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm og kastet opp i 32 uker, var dårlig fra noen dager etter unnfangelse, så sjansen er vel der.
I dag er jeg like kvalm som igår, men selv om sjansen for at det er omgangssyke er der, føler jeg fremdeles ikke at det er det, så nå sitter jeg her og venter på at dagene skal gå fort avgårde sånn at jeg kan få testet, er alt for tidlig å teste nå tenker jeg når jeg har ikm neste lørdag.

Når tenker dere at jeg tidligst kan teste?
Noen som har hatt det lignende før de fikk positiv test? er dere enda like dårlig?
 
Jeg kommer til å teste med sånn billig test (fra billigtester.no) et par dager før jeg forventer å få mensen. Har også kjøpt clearblue, som jeg tester når det har gått noen dager over tror jeg.
 
Noen med erfaring som kan bidra med svar? :)
 
Jeg kastet opp i 35 uker i forrige svangerskap- og denne gangen var det også kvalmen som gjorde det! Jeg våknet kvalm 9 dager før forventet mens. Testet 5 dager før forventet mens- og den var positiv... Jeg hadde nok testet imorgen eller mandag hadde det vært meg... Lykke til!!:)
 
Back
Topp