Kvalme spørsmål...?

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg har vært kvalm i en periode nå. Litt fra og til. Men på onsdag (i går) kom den kl 3 og varte til i dag (torsdag) kl hotel cæsar... Etter det har det vært greit, men ikke topp...

Så nå på kvelden er jeg ikke kvalm, men trur du ikke at jeg kasta opp alikevel... Kasta opp en gang i går kveld å ellers så har jeg klart å holde meg... noen som aner? Er jeg syk eller er jeg gravid?

Har IKM,? ja snart....

Kan legge til at jeg har testet positivt på el,hormonet progesteron så el har jeg hatt... Og mye sex... Og lite tanker på prosjekt barn....
Og så har jeg litt ømme pupper, men ikke mer enn før mensen skal komme...

vi får krysse fingrene og håpe at du er gravid =)
kan høres ut som de riktige symptomene ihvertfall!

oi pastella..detter hørtes jo positivt ut!

krysser fingrer å tær for to blå på ikm.[:D]

oi!! Det høres ut som da jeg var gravid! Gikk rundt og var kvalm og uvel lenge før jeg aaante at jeg var gravid. Spennende!! Lykke til Pastella! [:D]

har det akkurat på samme måte, må også legge til at jeg lukter alt mye bedre og kaffe tåler jeg ikke lenger, noe jeg normalt drikker. har ikm til uka en gang.

Hvordan føler du deg ellers, da? Hvis man har spysyken blir man jo veldig dårlig ellers også, vondt i magen, feber, slapp... og så går det over etter to-tre dager. Men hvis kvalmen kommer og går slik det høres ut for deg, så kan det jo virke som du er gravid?

Back
Topp