Kvalme spørsmål...

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg har vært kvalm i en periode nå. Litt fra og til. Men på onsdag (i går) kom den kl 3 og varte til i dag (torsdag) kl hotel cæsar... Etter det har det vært greit, men ikke topp...

Så nå på kvelden er jeg ikke kvalm, men trur du ikke at jeg kasta opp alikevel... Kasta opp en gang i går kveld å ellers så har jeg klart å holde meg... noen som aner? Er jeg syk eller er jeg gravid?

Har IKM,? ja snart....

Kan legge til at jeg har testet positivt på el,hormonet progesteron så el har jeg hatt... Og mye sex... Og lite tanker på prosjekt barn....
Og så har jeg litt ømme pupper, men ikke mer enn før mensen skal komme...

Takk bast!!! Håper jo det da... Og jeg begynner å ha store forventninger her nå...

Sambo sa i stad han blei sur hvis dette ikke var sv.kvalme...

Nei egentlig ikke... Har vært litt varm, men ikke noe mer enn det... kanskje litt feber på dagen i dag, men ikke stort...

Er litt svimmel og veldig sliten i tillegg da... Aner ikke...

om 1 uke...

nei vil ikke ta før jeg mååå

Vil ønske deg masse lykke til Pastella, håper en liten spire har grodd seg fast[:D]

lykke til! krysser fingra for deg! [:D]

Hmmm synes det høres ut som om noe spennende er i ferd med å skje jeg [:D][:D]
Håper på det iallefall... skal krysse både armer, fingrer, bein, føtter og tær og alt annet jeg kan krysse [:)]

Får håpe kvalmen skyldes en liten krabat, og ikke et lite virus!! Lykke til[:D]

Håper og tror at det er svangerskapskvalme..

Ønsker lykke til[;)]

krysser fingrene masse masse for deg pastella!![:)]
lykke til!

[:D]Jeg håper så inderlig at Kathrine tok med seg det babystøvet som var tilovers her nede....[:D]

lykke til..håper på det beste[:D][:D]

Håper du er blitt gravid nå, ønsker deg masse masse lykke til, du fortjener dette nå[:)][:)]

Håper du er gravid pastella. Det hadde vært så koselig om du hadde fått en baby i magen! Du virker som en sånn god jente som virkelig ønsker dette!

Tusen takk alle sammen...

men dette er sikkert noe som går for eldstemann har spydd i kveld....

Back
Topp