Kvalme som plutselig forsvant

Laila1985

Blir kjent med forumet
I både uke 6 og 7 har jeg vært ekstremt kvalm med oppkast og 1 innleggelse med 2 liter intravenøst! Men nå er jeg helt kvalmefri,vært det i 2 dager og det bekymrer meg utrolig mye! Flere som har opplevd det sånn,men at alt er i den skjønneste orden allikevel? Er så bekymret:( Er 8+0 idag. Så også et hjerte som slo 26.05 :(

8+1 hadde jeg det nøyaktig likt.
Jeg googlet litt, og roet meg heldigvis. Og de dagene etter nå har kvalmen sakte kommet tilbake.

Skal til TUL om 45 minutter. Tror ikke vi behøver uroe oss. Nyt kvalmefri dager, den kommer nok tilbake før du vet ordet av det :)

Jeg mistet kvalmen i helgen. Hadde fått influensa, så kan tenkes kroppen prioriterte det. Nå er jeg på bedringens vei og merker kvalmen komme tilbake. Var også veldig engstelig, er ikke noe gøy når symptomer plutselig forsvinner. Da det liksom er det eneste tegnet en har på at en faktisk er gravid.

Den kan fint bli borte noen dager. For så å komme tilbake i full styrke! Kan også være du ble bedre da du fikk hydrert deg å sånn ;) man blir gjerne verre om man ikke får i seg nok væske.

Ikke stress med det! Jeg har og blitt fri for værste kvalmen siste to dagene. Tenker det er lurt og bare nyyyte det heller! For hvis den plutselig kommer tilbake har du jo "brukt opp" de kvalmefri dagene på å stresse. Kos deg og få i deg mat mens du kan! Det er min plan i allefall :)

Ikke stress med det! Jeg har og blitt fri for værste kvalmen siste to dagene. Tenker det er lurt og bare nyyyte det heller! For hvis den plutselig kommer tilbake har du jo "brukt opp" de kvalmefri dagene på å stresse. Kos deg og få i deg mat mens du kan! Det er min plan i allefall :)
Hvor langt er du på vei?

8+1 hadde jeg det nøyaktig likt.
Jeg googlet litt, og roet meg heldigvis. Og de dagene etter nå har kvalmen sakte kommet tilbake.

Skal til TUL om 45 minutter. Tror ikke vi behøver uroe oss. Nyt kvalmefri dager, den kommer nok tilbake før du vet ordet av det :)
Hvor langt er du på vei?

Jeg trodde jeg var 8+3 i dag, men i følge gynekologen så er jeg nå 8+1

Kvalmen kommer og går. Har selv ligget rett ut i over en uke med kvalme oppkast . På søndag forsvant den , og i går ligget jeg rett ut og kastet opp som aldri før. I dag på ul , alt så bra ut. Og dagens form var litt uggen og kvalmen kom på kvelden men ikke så ille . Så tror det er naturlig at den kommer og går :)

Back
Topp