Kvalme som kommer tilbake for fullt igjen

SN94

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei

Har vært mye kvalm fram til uke 12. Ble endel bedre etter dette og har så vidt kjent kvalme. Nå er jeg i uke 16 og kvalmen og oppkasten har kommet tilbake for fullt. Synes det var så rart etter flere gode uker. Noen andre som har opplevd lignende?

Jeg hadde et lite opphold i kvalmen etter uke 12. Det var riktignok bare noen dager før det kom tilbake da, men da var det verre enn det var før uke 12. Endte opp med kvalmestillende og sykemelding fordi jeg ikke klarte å holde på maten. Er i uke 17 nå, så klamrer meg fortsatt til håpet om at det gir seg i løpet av noen uker.

Har vært veldig kvalm hele svangerskapet,der ingen av kvalmestillende har virket på meg. Fikk ett par uker med mindre kvalme,men kom fort tilbake i uke 14.... er 15+3 nå så hadde et stort håp om at kvalmen gir seg etterhvert.

Har egentlig sluppet unna mye av kvalmen denne gangen, men begynte brått å kaste opp i uke 11, og gjort det et par ganger i uka tilogmed nå i uke 14. Hengt over buskene på tur med hunden
:yuck:
Kan jo være at det er noen ekstra hormoner som tuller. Uansett veldig rart:whacky011

Back
Topp