Kvalme som kom tilbake

Veronika ✨

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg var skikkelig kvalm fra uke 6-11, så gav det seg nesten helt, var bare litt småuggen. Men nå er jeg i uke 13, og jeg er så kvalm igjen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :banghead: flere som har hatt det sånn?

Jeg har heldigvis ikke slitt med kvelme. Men venninna mi begynte med kvalme å spy i uke 13 :p

Jeg har ekstrem kvalme oppkast i 10 uker nå. Er 15 uker på vei og nå begynte å få en fin dag i blant.

Har vært kvalm fra uke 6-12. Nå er jeg snart i uke 14 og blei kvalm igjen i går :-( håper det er forbigående!

Jeg har ekstrem kvalme oppkast i 10 uker nå. Er 15 uker på vei og nå begynte å få en fin dag i blant.

Er du sykemeldt? Jeg skal tilbake på mandag i 50 %, men spiser ingenting, og om jeg skulle få i meg en skive så kommer den opp. Aner ikke hvordan jeg skal fungere bare en halv dag engang! :(

Er du sykemeldt? Jeg skal tilbake på mandag i 50 %, men spiser ingenting, og om jeg skulle få i meg en skive så kommer den opp. Aner ikke hvordan jeg skal fungere bare en halv dag engang! :(
Jeg er student, heldigvis skole ferie ennå, skolen starter om 2 uker. Om det fortsetter sånt så må jeg sykemelde meg. Er på sykehuset 3 ganger i uka for intravenøs.
Samme problem her, alt jeg drikker, spiser er raskere ute enn inne. Gått ned masse. Ketoner hele tiden Og veldig dårlige blodprøver ofte.

Du burde ikke fått deg 100% sykemelding?

Jeg var til legen for to dager siden, ble diagnosert med hyperemesis. Fikk resept på afipran og zofran og ble 100% sykemeldt en mnd frem nå. Ble utrolig mye bedre etter dette *bankibordet*. Hååper det holder seg sånn en stund!!

Lykke til dere som sliter med dette, dere har min fulle sympati ♡ kvalme er helt forferdelig

Var bare litt kvalm i uke 6-7.. Men nå er den kommet tilbake.. Ikke vært så kvalm at jeg har kastet opp men får bare håpe at kvalmen ikke øker på. 11+1

Du burde ikke fått deg 100% sykemelding?

Jeg var til legen for to dager siden, ble diagnosert med hyperemesis. Fikk resept på afipran og zofran og ble 100% sykemeldt en mnd frem nå. Ble utrolig mye bedre etter dette *bankibordet*. Hååper det holder seg sånn en stund!!

Jeg tror jeg blir nødt til det, men hadde gleda meg sånn til å komme tilbake til en litt mer aktiv hverdag. Har vært 100 % sykemeldt i to uker og det føles som flere måneder på sofaen! Men må vel bare innse at det ikke går over helt enda! :(

Back
Topp