Kvalme som ikke gir seg i uke 12...

Celine1993

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er det mange av dere som har blitt kvitt kvalmen nå?
Er snart 13+0 og håper hver dag jeg skal våkne litt mindre kvalm og utslitt...

12+3 kvalmen har gått fra å være intens døgnet rundt til å være verst på kvelden.

Jeg blir gal, jeg legger meg ofte med barna kl 20 fordi jeg ikke orker å bevege meg tar bare kvalmestillende på kvelden. Gått ned 8 kg (overvektig fra før)

13+6 i dag, 13+1 var den første dagen jeg våknet opp uten kvalme:) Fin uke med andre ord:hilarious:

Jeg er 14+0 og i dag er første dagen kvalmen har vært litt bedre! Klarte å gå til postkassen for første gang på to måneder! Men fortsatt ganske kvalm på kvelden..

12+6 og forventer at kvalmen henger i enda noen uker pga hyperemesis. Hadde det samme i forrige svangerskap, da ble jeg bedre rundt sjette måned.

Oppmuntrende at dere som er litt lenger begynner å kjenne bedring håper det snart skjer også :love7

Jeg er uke 13+5 og er fortsatt litt kvalm men også mest på kvelden.. håper det snart går over.. litt bedre nå enn det har vært hvertfall

Sniker fra september, jeg var kvalm til uke 20, men da ga det seg faktisk. Trodde det kom til å vare til fødsel, men nå går det fint.

Med førstemann kastet jeg opp flere ganger daglig til uke 16.. Denne gangen har jeg ikke kastet opp, men var mye kvalm frem til uke 11.

Back
Topp