Kvalme som har blitt borte

Poppi

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Hei, jeg er i dag 5+4 etter fryseforsøk nå i mars. Jeg var kvalm/uggen fra 4+4 til 4+6, men har ikke vært kvalm siden. Kvalmen var i bølger, ikke konstant.

Jeg er trøtt og sliten, innimellom har jeg svakt press/øm i livmorområdet og jeg har superømme bryster.

Noen med erfaring med kvalme i kun et par dager? Veldig redd for MA :( :(

Gikk veldig opp og ned de første ukene hos meg. Var oftere ikke-kvalm, enn kvalm før uke 10. Men fra uke 10 har den vært fast følgesvenn...

Syns alle symptomene dine er veldige sterke og gode svangerskapssymtomer! Dette skal gå bra. ❤️

Gikk veldig opp og ned de første ukene hos meg. Var oftere ikke-kvalm, enn kvalm før uke 10. Men fra uke 10 har den vært fast følgesvenn...

Syns alle symptomene dine er veldige sterke og gode svangerskapssymtomer! Dette skal gå bra. ❤️

Takk for betryggende ord. Vi får håpe det stemmer. Er bare 1,5 uke til UL så er ikke annet gjøre enn å vente på det. Hvis vi ser et bankende hjerte så tror jeg at jeg får meg et sjokk. Klarer ikke å ta innover meg at jeg faktisk er gravid :P

Takk for betryggende ord. Vi får håpe det stemmer. Er bare 1,5 uke til UL så er ikke annet gjøre enn å vente på det. Hvis vi ser et bankende hjerte så tror jeg at jeg får meg et sjokk. Klarer ikke å ta innover meg at jeg faktisk er gravid :p

Disse ukene er kjempeskumle, skjønner godt følelsen av at man nesten ikke kan tro at det er sant. Men som oftest går det veldig, veldig fint! Ingenting er så fint som å se et bankende hjerte på ul, spesielt når veien dit har vært så lang. ❤️ Om 1,5 uke er jeg helt sikker på at det er din tur til å se :-)

Disse ukene er kjempeskumle, skjønner godt følelsen av at man nesten ikke kan tro at det er sant. Men som oftest går det veldig, veldig fint! Ingenting er så fint som å se et bankende hjerte på ul, spesielt når veien dit har vært så lang. ❤️ Om 1,5 uke er jeg helt sikker på at det er din tur til å se :-)

Det er veldig, veldig skummelt. Er så mye på spill. Tusen takk for betryggende ord Hvitveisen, du er god ❤

Jeg får prøve å finne på noe som får dagene til å gå til uken, heldigvis går tiden raskt på jobb. Se på en spennende serie eller noe sånt :P :P

Her kommer og går symptomene..

Men skjønner godt tankene! Jeg synes fremdeles graviditeten er helt utvirkelig, 11+6 og selv etter flere UL :p

Back
Topp