Kvalme råd som hjelper!

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Jeg har nedten vært igjennom ALT. Bilsyk tabletter, ingefær tabletter, Homeopat medisin, seaband.. Ingenting har hjulpet, men NÅ har jeg funnet det! Kaldt vann med presset sitron oppi!! Kvalmen slipper faktisk ganske mye:D

PRØV DET!! :) :)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Så deilig å endelig ha funnet noe som hjelper da!! :D får håpe det holder seg sånn for deg :-*

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Så bra :) Her hjelper ingen ting når kvalmen setter i gang.

Så godt du har funnet noe som hjelper, tungvint å være kvalm hele tiden :)

Bilsyketabeletter ? Hjelper det ? Har prøvd det meste her også uten hell ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Bilsyketabeletter ? Hjelper det ? Har prøvd det meste her også uten hell ..

Det kan hjelpe, hjalp meg i forrige svangerskap. Nå er det faktisk bare vann med sitron som hjelper;) Gammelt kjerringråd:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Det kan hjelpe, hjalp meg i forrige svangerskap. Nå er det faktisk bare vann med sitron som hjelper;) Gammelt kjerringråd:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Mener du da postafen ? Er det trygt ? :)

Jeg har brukt postafen, snakket med legen først.. Står at den kan brukes om det er abselutt nødvendig:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Ok , skal snakke med legen min .. Holder ikke ut , alt forfaller rundt meg .. :( :)

Ej drikke sjokomelk. Då forsvinn all kvalme :-D veldig god medisin også;-)

mor til to gull, 05 og 12

Mozell light funker her. Og spise ofte. Har värt hos foreldra mine 4 dager. der måtte jeg ta meg sammen, siden de ikke skal vite jeg er gravid, i tillegg ble jeg fra hele tiden fordi min mor synes jeg er for tynn (det er jeg ikke), det sammen med at jeg måtte skjerpe meg hjalp:P Nå er jeg hjemme igjen og er kvalm som bare det:P

Mange sier en tør kjeks før du står opp. Hos meg har det motsatt effekt. Jeg må ha en banan, og vann på morgenen. Legen sa jeg skulle drikke små slukker og ofte. Har ikke noe fasit. Er egentlig kvalm hele dagen. Må spise for å holde det vedlike. Men spiser jeg for mye blir jeg kvalm. Faris bris fungerte en periode. Farris bris + sydtroleple fungerte når jeg ikke fikk i meg noen ting som helst. Liker plutselig ikke kylling, ikke så veldig mye fisk og kjøtt er ikke spesielt gått. Går dette over?

Normalt sett når jeg har prøvd ingefær, så får det feil effekt hos meg. Så jeg gidder ikke prøve en gang.
Og reisesyketabletter blir jeg bare trøtt og uvel av fra før av. Så vil heller ikke prøve det.

Synes frisk salat, vannmelon, noe frukt og agurk fungerer. Agurkvann funker litt. Men skal prøve sitronvann, se om det er mulig å få litt energi.

Er liksom så tungvint når det ikke er noe fasit....

Afipran! Fås på resept. Var veldig skeptisk og leste både pakningsvedlegget og masse forskning gjort på det og snakket lenge med legen om det (han er veldig oppdatert, og det var hans idé) og det er ikke skadelig i det hele tatt :) Tok det før første gang i dag, og det er min første dag på lenge jeg ikke er kvalm, har til og med hatt matlyst! Helt fantastisk!

Brukte seabands (akupressur-armbånd som selges på apoteket) samtidig, så kanskje det også hadde en effekt :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Oh my god... Fikk phenargan av legen i dag.. Jeg er helt slått ut! Sovet siden kl 13 i dag!!! :o Noen som har prøvd disse pillene for kvalmen?

❤️ Termin desember-14 ❤️

Back
Topp