Kvalme plutselig i uke 10?!

gamlebyen

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Shit, ass.. Satt og var midt i brødskiva i dag tidleg då eg plutseleg måtte springe til do og kaste opp.. Der forsvant frokosten! Sitt på jobb no, og er uggen.. Har så langt ikkje hatt noko kvalme eller anna ubehag, og syns det var meeget spesielt å skulle få det no! Klarar ikkje sjå nokon annan årsak enn graviditeten til at eg skulle kaste opp heller.. Blærk!

Jøs, det var rart.. Får håpe det var ett engangstilfelle !

Tviler litt, for no er eg heilt fin igjen.. ;) Når eg har omgangssjuke pleier eg å ligge på golvet og kose med doskåla.. :p Pytt pytt.. Det verste som kan skje er jo berre at det skjer igjen! :)

Jeg har vært mye småkvalm siden uke 9. Men kun et tilfelle når jeg var 10+1 hvor jeg ble ordentlig u vel tidlig på morgenen,da kastet jeg opp.. Ikke skjedd før og ikke skjedd siden :p pussig..

23. Oktober 2014 <3

Jeg sliter med litt det samme. Kom plutselig i uke 10 hos meg også... Er kvalm og har kastet opp flere ganger. Har tidligere vært kvalm om morgenen men så blitt bedre etter frokost, mens nå er jeg kvalm både morgen og kveld. Har de to siste nettene våknet av at jeg er kvalm, og natt til i dag våknet jeg at jeg måtte kaste opp. Kastet opp i forrige uke også på bursdagen t samboeren, da hadde jeg spist for mye fet og søt mat... Men nå kaster jeg opp og er kvalm mer eller mindre hele tiden.. Legen min sykemeldte meg ut uken,og sa at dette ikke er utypisk, men om det ikke roer seg til uke, så kan det vare uka ut.. Blir du dårlig igjen så kan du prøve som meg å spise mindre måltid, ta en salt kjeks og drikk te med fersk ingefær(det skal hjelpe). Men krysser fingrene for at d er ett engangstilfelle. Det er også svært vanlig:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp