kvalme på slutten

skytte76

Gift med forumet
Er det flere enn meg som er kvalme på slutten av svangerskapet? Har ikke vært plaget med det i det hele tatt før, men det er virkelig ubehagelig nå. Kaster ikke opp heller, men er bare veldig ofte kvalm for tiden. Jeg har ikke sure oppstøt eller halsbrann og magen har sunket helt ned for hodet står i bekkenbunnen. Ellers er det veldig mye liv inni der og har vært det hele tiden. På kontrollene har alt vært normalt og takk for det[:)]Nå er det også bare 5 uker igjen. Opplevde ikke dette med de to første og lurer på om dette er normalt. Flere i samme båt som meg?

hei på deg!
Jeg var kjempekvalm på slutten med førstemann. Jordmora sa at det hadde med alle hormonene på slutten å gjøre. Denne gangen har jeg bare vært kvalm noen kvelder, men da har jeg kastet opp og. Så det er nok vanlig ja. Det også å bli løs i magen er vissnok like vanlig.
Lykke til og klem.....

Jeg har også vert endel kvalm - mye i forbindelse med halsbrann og sure oppstøt, men de siste dagene har jeg hatt omgangssjuke i tillegg..

4 uker igjen her..

Godt å se at det er andre enne meg som plages av det samme selv om jeg ikke misunner noen det.Som du nevner er jeg også litt løsere i magen enn vanlig, men det kan også skyldes et økt inntak av clementiner. Det er jo tross alt jul snart[;)] Ellers er det fryktelig tungt og alt føles som et ork om dagen[:'(] Unger skal på skolen og i barnehagen og det myldrer av folk uansett hvor jeg snur meg. Gleder meg til det er over. Men som du nevnte ang hormoner på slutten, så trodde jeg de skulle avta og ikke øke? Dette er et ukjent fenomen for meg, men har heldigvis ikke omgangssyke. Stakkars deg og god bedring[:)]

Back
Topp