Kvalme på nytt nivå ;(

Bruker18re

Flørter med forumet
Er d flere som sliter med sterk kvalme nå ?? Er i uke 38+1 ( 15 dager til termin ) svimmel på kvelden og natta og skikkelig energi mangel....har har sterke kynnere med smerter på kveldstid og litt utover natten nå i 10 dager !!!

Noen som har en lignende opplevelse !???

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jepp. De siste ukene har kvalmen kommet tilbake for fullt, pluss mye svimmel og uvel. Er helt vanlig, men veldig tungt.

Jeg ble også skikkelig dårlig på slutten! Fikk vemmelser bare av tanken på mat!! Hjalp med sitronbrus :)

Skikkelig unødvendig altså:( ja sitronbrus må jeg teste ;) takk for tips <3

Er kvalmen her også. Trodde jeg skulle spy inatt når jeg var våken... Idag tar jeg meg en paracet, orker ikke flere ubehagelige netter. Blir bare verre og verre. Men er helst disse kynnerne/masriene som plager mest

Er kvalmen her også. Trodde jeg skulle spy inatt når jeg var våken... Idag tar jeg meg en paracet, orker ikke flere ubehagelige netter. Blir bare verre og verre. Men er helst disse kynnerne/masriene som plager mest

Uffff vi må bare se til å bli ferdige snart vi altså !!!

Stakkars det har jeg ikke mått igjennom !!! Hjalp med sitron brus faktisk ( men ha halsbrann medisiner i nærheten ) ;)

Heldigvis ikke hver dag d er sånn.. Mn tror nesten det er halsbrannen som gjør at jeg spyr :/ får vel bare unngå alt som gir syre.. Heldigvis snart ferdig! :)

Back
Topp