Kvalme på natten noen??

Litago2småtroll

Betatt av forumet
De siste nettene har jeg våknet av at jeg må tisse...men når jeg skal legge meg igjenn blir jeg så utrolig dårlig. Må stå opp å finne bøtte..ligger våken til det er måren. Føler meg pigg utpå ettermiddagen igjenn,men nå har jeg bare begynt å grue meg til natta som er på vei igjen Har ikke kunne vert på jobb de siste 2 dagene pga formen. Er 5 uker på vei i morgen,syns virkelig det er alt for tidligt å bli så plagt med kvalme. Har som jeg har sagt i tidligere innlegg, en gutt på 2.5 år, med han klarte jeg å holde kvalmen i sjakk ved å spise. Men det er det siste jeg vil når jeg våkner å er så dårlig at jeg vil spyemoticon

Noen som opplever det samme? eller har noen trøstende ord

har det sånn jeg også. Jeg er relativt ok form på dagene, men har blitt 20%sykmeldt. Jobber litt kortere dager, så får jeg tatt igjen litt av den tapte søvnen før jeg henter i barnehagen. Hadde det ikke sånn de to andre gangene. Har ingen andre trøstende ord enn at det egentlig er et godt tegn, og at om ni måneder så er det absolutt verdt det ;)

Våkner også av at jeg må på do og ligger gjerne en stund å kjenner på kvalmens Men ikke på langt nær slik du beskriver det. Har du testet "sjø-syke armbånd"? Eller kanskje ha noe tørre kjeks på nattbordet;) Håper det blir bedre...

Back
Topp