Kvalme på kveld og natt

Mammsen3

Flørter med forumet
Andre som får kvalmen på kvelden og natta? Fy så slitsomt.. våkner av at jeg er skikkelig kvalm og uvel [emoji19]

Jeg har vært kvalm døgnet rundt siste dagene. Utrolig slitsomt ja [emoji45]

Er mest kvalm på kvelden. Og om jeg sover en lur. Er trøtt på ettermiddagen, men tørr nesten ikke sove, for da er kvelden helt spolert.

Jeg også er veldig kvalm på kvelden.. men også om morningen. Egentlig hele døgnet :(

Ja kvalmen kommer rundt 22 tiden for meg.

Er jo et godt tegn, men fy så slitsomt [emoji85] jeg vil sove på natta [emoji85][emoji85]

Kjenner det også best på kvelden..
Det begynner å bli veldig slitsomt. Jeg har omtent ikke vært kvalm tidligere svagngerskap jeg, men begynner jo nå å forstå hvorfor folk blir borte fra jobb i 1 tri..

Jeg kjenner det hele døgnet. Værst om natta og om morgenen. Den siste uka har jeg våkna flere ganger om natta på grunn av kvalme, og i natt så spydde jeg i 4-tida. Har vært oppe siden det.

Kjenner jeg har fått nok nå. Venter på at klokka skal gå slik at jeg kan ringe akupunktøren og bestille time, helst i dag! Håper virkelig det kan hjelpe meg!

Ellers knasker jeg i meg B6 vitaminer (noen sier det skal hjelpe) og ris-kjeks som er det eneste som går ned om dagen.

Jeg også kjenner det best på natten og morgenen. Styrtet opp kl 2 i natt, men da var det falsk alarm. Lever på blanding av eplejuice og farris, saltstenger og startkjeks. Skal kjøpe meg seabands i dag for å se om det hjelper[emoji2]

Hos meg melder kvalmen seg fra ca 15.00 og varer resten av dagen/kvelden. Kjenner heldigvis ikke noe når jeg sover, og våkner heller ikke av at jeg er kvalm. Kjenner det litt når jeg våkner men det går som regel fort over. Men merker det er slitsomt å være på jobb, når jeg er så kvalm :(

Idag har jeg vært kvalm hele dagen og kasta opp. Vært alene med jenta på 1,5år i hele dag, siden hun er syk og hjemme fra bhg. Merker at det er mye tyngre nå når en har en lite kropp å følge opp i tillegg [emoji47][emoji23]

Idag har jeg vært kvalm hele dagen og kasta opp. Vært alene med jenta på 1,5år i hele dag, siden hun er syk og hjemme fra bhg. Merker at det er mye tyngre nå når en har en lite kropp å følge opp i tillegg [emoji47][emoji23]

Hadde og første hjemme på tirsdag alene fordi ho var syk :dead: tror ikke ho skjønte helt hvorfor mamma hang over do og kasta opp. Eller kanskje ho gjorde det i og med at ho hadde kasta opp selv? Ikke vet jeg, men det var ikke mye vi gjorde den dagen :p

Back
Topp