mkd_92
Andre møte med forumet
Andre som helt plutselig har begynt å kaste opp? Er nå 13+2. Første svangerskapet mitt var jeg dårlig fra uke 5 til uke 20, kastet opp flere ganger daglig, gikk ned 10 kilo og var sykmeldt store deler av svangerskapet
Denne gangen har jeg tenkt at jeg slipper unna, og følt meg veldig heldig. Har blitt kvalm av enkelte ting, og én og annen morgen har jeg vært litt uggen. Fredag, etter første ultralyd, var jeg veldig kvalm, og begynte å kaste opp natt til lørdag. Var sengeliggende store deler av fredagen og i hele går. I dag våknet jeg og følte meg bedre, men begynte å kaste opp i dusjen
Føles litt ut som kroppen plutselig innså at jeg er gravid, etter å ha fått bevis på ultralyd
Denne gangen har jeg tenkt at jeg slipper unna, og følt meg veldig heldig. Har blitt kvalm av enkelte ting, og én og annen morgen har jeg vært litt uggen. Fredag, etter første ultralyd, var jeg veldig kvalm, og begynte å kaste opp natt til lørdag. Var sengeliggende store deler av fredagen og i hele går. I dag våknet jeg og følte meg bedre, men begynte å kaste opp i dusjen

Tror jeg må bli fullt sykemeldt nå for det er helt håpløst å jobbe med så mye kvalme og oppkast som også har resultert i kraftig jernmangel. Er det flere som er like langt på vei og like plaget av dette?
så kjedelig å være hjemme og ligge rett ut