Kvalme og svimmelhetsanfall

Rockeprinsessa

Elsker forumet
HJELP![&:][&:] har hatt det i en tid nå..tror det er på tide å dra til legen..blir svimmel bare jeg reiser meg opp..noen som har hatt lignende?

Nei, men har venner og familiemedlemmer som har vært sånn.

Det kan være masse forskjellig, som virus på balansenerven, vitaminmangler, krystallsyken. Det siste høres sært ut, men er bare at de krystallene i innerøret som forteller kroppen hvordan vi står/ligger har havnet på villspor og må lures tilbake. I mellomtiden får man én beskjed om balanse fra innerøret, og en annen beskjed fra resten av kroppen.

Dette er de tingene som folk jeg kjenner har fått og blitt svimle av hvertfall.

Hvordan er jernlagrene dine?

Oj oj... Du er ikke gravid på nytt??[8D][:D]

Jeg har det også sånn hele tiden, har hatt det ensten så lenge jeg kan huske, men det er pga lavt blodtrykk. Ikke helt behagelig til tider, men har lært meg at sånn er det bare, Men om du tror det kan være noe galt, så ville jeg tatt en legetur:)

driver nå å tar dem jerntablettene..men ser ikke ut som dem funker eller er sterke nok..JA, er sikkert gravid på nytt[8D] med cerazette som prevensjon seff..men hmm..krystallsyken hadde broren min..han sleit som bare det..spydde og spydde..har ikke spydd da..har hatt virus på balansenerven før..men dar var det konstant svimmelhet..ikke bare plutselig

Ja jeg hadde det sånn en periode, spes hvis jeg tok heis[8|] Men det har gått over nå da... kom plutselig og forsvant plutselig...

ORIGINAL: Rockeprinsessa

HJELP![&:][&:] har hatt det i en tid nå..tror det er på tide å dra til legen..blir svimmel bare jeg reiser meg opp..noen som har hatt lignende?

Jepp, i begynnelsen av svangerskapet [;)]

Jeg har vært noe svimmel..men det kommer nok av at jeg ikke er flink til å spise.. Men det hadde vært greit å sjekke kanskje..[8|] 

ORIGINAL: Snøkrystallen

Jeg har det også sånn hele tiden, har hatt det ensten så lenge jeg kan huske, men det er pga lavt blodtrykk. Ikke helt behagelig til tider, men har lært meg at sånn er det bare, Men om du tror det kan være noe galt, så ville jeg tatt en legetur:)

Signerer,får ofte blodtrykksfall...

Back
Topp