Kvalme og surt godteri...

Kaizerthea

Betatt av forumet
Hvorfor, HVORFOR er surt godteri det eneste jeg IKKE kaster opp?[8D]

Jeg hadde jo et lite håp om at denne graviditeten skal jeg ikke gå opp så mye.... men vi får se på det da [8D][:D]

vi får krysse fingrene [:D] du er på april10 forumet du og har jeg sett :) Jeg er absolutt ikke den som har vært mest aktiv der inne , jeg har vel mest snoka :P

Prøv ut sånne store Dent drops me syrlig strø på. De er uten sukker og spesielt de røde/rosa synes jeg er supergode...men de grønne/gule duger også:) Kanskje det kan hjelpe som substitutt til andre mer usunne snoperier?

ORIGINAL: frøkenL

Syntes jeg hadde sett deg før ja [:D]
Er litt aktiv innimellom jeg...akkurat nå handler livet om å overleve kvalme og oppkast, ta seg av mini og sitte på dataen eller se tv...Kommer meg ikke så mye ut om dagene![8D]

akkurat det samme her [:D] er ikke lett å skulle underholde en på 9 mnd, er jo overalt! [:)] skal bli så godt når kvalmen forsvinner å det blir lettere å leike med han igjen [:D]

ORIGINAL: Juicyfruit

Prøv ut sånne store Dent drops me syrlig strø på. De er uten sukker og spesielt de røde/rosa synes jeg er supergode...men de grønne/gule duger også:) Kanskje det kan hjelpe som substitutt til andre mer usunne snoperier?

skal teste de ut[:)]

Ikke godt å si, tror det er veldig forskjellig fra person til person[:D] Her holder heldigvis sunn mat seg helst i magen, og det er som regel det jeg har "lyst" på... Men vi får nå se da, leeeenge igjen enda!

Back
Topp